titel i tabel visning
Fra : Søren

Dato : 13-06-02 18:24

Jeg har oprettet en tabel i MySQL på serveren, hvor min hjemmeside er, og
henter data ud og får det vist med PHP. På den side, hvor jeg prøver dette
af, laver jeg en traditionel side med

<head>
<titel>test</titel>
</head>
<?php

henter data fra en tabel og viser det

?>

siden kan vi kalde prove.php. Når jeg så får vist siden i min browser (IE6)
viser den titlen på siden (her test) efterfulgt af indholdet af tabellen.
Hvis jeg sløjfer titlen (fjerner <titel>test</titel) og prøver igen så står
der ikke test mere men blot indholdet af tabellen. Hvordan kan jeg have en
titel uden at det kommer med eller må jeg slet ikke have en titel når jeg
viser indholdet af en tabel ?

Søren

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 13-06-02 18:52

> <titel>test</titel>

Det hjælper nok at stave tagget korrekt... <title>test</title> ;)

Mvh Mark

Fra : Søren

Dato : 13-06-02 19:21

"Mark S. Rasmussen" <mark@tv.dk> skrev i en meddelelse

> Det hjælper nok at stave tagget korrekt... <title>test</title> ;)
>
> Mvh Mark

UPS ... du har ret ... tak for det.

Søren