[OTD] Ny gruppe: asp.net
Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 13-06-02 18:30

Beskrivelse:
Forum for ASP.NET brugere, erfarne som uerfarne.
---------------------------
Fundats:
Formålet med gruppen er at folk som udnytter ASP.NET teknologien har en
gruppe at få og give hjælp i.
---------------------------
Diskussion af normalt ASP hører ikke til her, ligeledes vil reklamering af
webhotel udbydere og lignende ikke blive tolereret. Dog må man pr.
opfordring foreslå udbydere.

Vedhæftninger er ikke tilladt, dog må eventuel kode gerne skrives direkte i
indlægget.
---------------------------
Begrundelse:
ASP.NET er et relativt nyt kodesprog, men det er allerede hastigt på vej.
Hver dag kommer der flere og flere indlæg i de eksisterende ASP (classic)
grupper. Ved at ASP.NET får sin egen gruppe vil det være nemmere at finde
hjælp samt at give hjælp.
---------------------------
Eksisterende trafik:
Der er en stigende trafik i gruppen
dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp. Det vil være en fordel at få
adskilt .NET og ASP classic spørgsmål fra hinanden, da de ikke kan
sammenlignes.
---------------------------
Navneforslag:
dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp.net
---------------------------
Moderering:
NEJ
---------------------------
Diskussionsperiode:
Diskussionen slutter d. 10. Juli.
---------------------------
Forslagsstiller:
Mark S. Rasmussen - mark@tv.dk

Mvh Mark S. Rasmussen

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 13-06-02 23:20

Mark S. Rasmussen wrote in news:aeako0$p40$1@news.cybercity.dk:

> [...]
> ---------------------------
> Fundats:
> Formålet med gruppen er at folk som udnytter ASP.NET teknologien har

og til de af jer, der ikke lige ved, hvad denne post betyder, så betyder
den, at der lige nu i gruppen dk.admin diskuteres, om gruppen
dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp.net skal oprettes eller ej. Hvis
du har lyst at give dit besyv med - og vil have indflydelse på, hvordan
det danske usenet-hierarki skal se ud - så er det en god idé at deltage i
diskussionen. Jo flere der giver sit besyv med, jo bedre grundlag har man
for at vurdere, om det er en god idé eller ej.

:)

Vel mødt !

--
Jesper Stocholm