Værktøj til PC
Fra : Peter Binderup

Dato : 13-06-02 17:27

Er der nogen her i gruppen der kan henvise mig til et sted på nettet hvor jeg kan købe værktøj der er beregnet til montering af PC
udstyr?

Når man søger på nettet efter værktøj eller tools så havner man stortset altid et eller andet sted hvor man beskriver et stykke
software tool...

/Peter

Fra : Lars Bo Bjørnlund

Dato : 13-06-02 17:35

Gå ind i et byggemarked og køb en skrutrækker med bitstørrelse "PH2" og
måske en lille spidstang. Med disse to ting kommer du rigtigt langt.

/Lars

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 13-06-02 18:06

> [...]
>
> Når man søger på nettet efter værktøj eller tools så havner man stortset
altid et eller andet sted hvor man beskriver et stykke

Jeg købte et sæt i El-giganten, det var ikke ret dyrt og det indeholder alt
hvad man har brug for.
Jeg poster et foto i dk.binaer, så kan du se det.

Thomas
This mail was scanned by Norton Antivirus 2002

Fra : Niels Svendsen

Dato : 13-06-02 21:13

Gå ind til Brink elektronik, de ved alt om de værktøjer man skal bruge.

--
Niels W. Svendsen
Baltorpvej 173, 2. tv.

Fra : sune vuorela

Dato : 13-06-02 22:38

On Thu, 13 Jun 2002 22:12:47 +0200, "Niels Svendsen"
<niels.svendsen@mail.dk> wrote:

>Gå ind til Brink elektronik, de ved alt om de værktøjer man skal bruge.

hvad skal man bruge udover en god stjerneskruetrækker?

--
Sune

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 13-06-02 23:42

sune vuorela wrote:

> hvad skal man bruge udover en god stjerneskruetrækker?

Som foreslået i et andet svar. En lille spidstang.

mvh
Hening

Fra : complex@pc.dk

Dato : 14-06-02 05:03

On Fri, 14 Jun 2002 00:42:19 +0200, "Henning Præstegaard"
<uncle@get2net.dk> wrote:

> [...]

En stor pose erfaring/viden
Lars (København nord)
complex@pc.dk

Fra : sune vuorela

Dato : 14-06-02 14:44

<uncle@get2net.dk> wrote:

>Som foreslået i et andet svar. En lille spidstang.

til hvad?

--
sune

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 14-06-02 15:14

Således skrev sune vuorela <nospam@vuorela.dk> i dk.edb.hardware Fri,
14 Jun 2002 15:43:55 +0200:

>til hvad?

Jumpere, til en start.

Knud
--
Np: Andy's - Like The Wind

Fra : sune vuorela

Dato : 14-06-02 15:54

On Fri, 14 Jun 2002 16:13:59 +0200, Knud Winckelmann <knud@fabel.dk>
wrote:

>Jumpere, til en start.

Af en eller anden grund klarer mine pølsefingre det uden problemer -
eller de klarer det i hvert fald. Jeg plejer at hive samtlige id og så
sætte dem på plads en efter en...

Det kan da godt være at det er nemmere med en spidstang - det kan være
at jeg skal overveje det.

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 14-06-02 21:49

sune vuorela wrote:

> Af en eller anden grund klarer mine pølsefingre det uden problemer -
> eller de klarer det i hvert fald. Jeg plejer at hive samtlige id og så
> sætte dem på plads en efter en...

In a perfect world. Tangen er fantastisk hvis man kvajer sig og taber div.
skruer etc. og skal have fisket det frem igen.

mvh
Henning

Fra : sune vuorela

Dato : 14-06-02 23:21

On Fri, 14 Jun 2002 22:48:34 +0200, "Henning Præstegaard"
<uncle@get2net.dk> wrote:

>In a perfect world. Tangen er fantastisk hvis man kvajer sig og taber div.
>skruer etc. og skal have fisket det frem igen.

hvad med en magnetisk skruetrækker?

--
Sune

Fra : Kenneth Kristensen

Dato : 15-06-02 08:08

sune vuorela wrote:

> hvad med en magnetisk skruetrækker?

Magnetiske ting i en computer (elektronik i det hele taget) plejer ikke
at være en god sammenblanding.

--
/kenne
A trainstation is a place where trains stops.

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 15-06-02 11:39

Kenneth Kristensen wrote:

> Magnetiske ting i en computer (elektronik i det hele taget) plejer
> ikke at være en god sammenblanding.

Har aldrig haft problemer. Måske har jeg været heldig.

mvh
Henning

Fra : Martin S.

Dato : 14-06-02 23:16

"sune vuorela" <nospam@vuorela.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> sætte dem på plads en efter en...
>
> Det kan da godt være at det er nemmere med en spidstang - det kan være

Ihvertfald hvis du vil nøjes med kun at skifte 1 jumper i stedet for at hive
alle sammen ud.

Mvh. Martin S - som bruger en nåleholder til jumpere.

Fra : Gert Vest

Dato : 14-06-02 08:18

Det var også hvad jeg tænkte.

GV