Badehætte med blomster?
Fra : Ukendt

Dato : 13-06-02 15:51

Er der ikke nogen der ved om man kan finde sådan en "gammeldags" badehætte
med blomster et sted i Storkøbenhavn?

Jeg har ledt som en gal, men har kun kunnet finde sådan nogen ensfarvede
"aerodynamiske" nogen fra f.eks. Speedo og Arena...

Fra : Kitty Leopold

Dato : 15-06-02 17:11

Dem har jeg ikke set i mange år, og tvivler faktisk på at de kan købes mere.

Kitty

Fra : Ukendt

Dato : 26-06-02 11:02

"Kitty Leopold" <kittyNoSpanSletMig@leopold.dk> skrev i en meddelelse
> Dem har jeg ikke set i mange år, og tvivler faktisk på at de kan købes
mere.

Den endte med at jeg bestilte én i Canada
http://www.allstarsalesltd.com/store/index.html?loadfile=catalog4_1.html

Fra : Rundude

Dato : 27-06-02 21:55

- Nu blir du vist en rigtig scorefætter i friluftsbadet...

mvh
rundude