digital modtager
Fra : wuffer

Dato : 13-06-02 16:12

tænkte på ka man få sådan en til sin pc??? hva med prisen i forhold
til kvaltietet hvis man ka få sådan en???

mvh wuffer

Fra : Deaster

Dato : 13-06-02 20:39

"wuffer" <wuffer@email.com> wrote in message
> tænkte på ka man få sådan en til sin pc??? hva med prisen i forhold
> til kvaltietet hvis man ka få sådan en???

Øhhm, hvilken form for digital modtager snakker vi om, infarød, usb, parabol
etc.?

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : ab

Dato : 13-06-02 21:49

Hvis dine tanker drejer sig om en digital modtager til at modtage (og evt.
også sende) radiofoni, div. kortbølgefrekvenser m.v. på - ja, så kan det
godt lade sig gøre - i NG´en dk.fritid.hamradio sidder der en del, der kan
give dig et svar / link med priser, specifikationer m.v.

ab (OZ 1GJG)

Fra : wuffer

Dato : 14-06-02 14:30

sorry er lidt syg for tiden så jeg fik ik det hele med det drejer sig
om parabol enten ska jeg købe en normal modtager til at stå ved siden
af videoen eller hvis man kan så en til at sætte til sin pc og så se
tv igennem den

mvh wuffer