Script til adresserkartotek med mulighed f~
Fra : Thomas Bøge

Dato : 13-06-02 14:41

Jeg er på jagt efter et script til adressekartotek mulighed for at brugere
selv vedligeholder deres record.

Mon ikke der findes noget, der kører på postgresql eller mysql?

Fra : Christian Joergensen

Dato : 13-06-02 16:28

On Thu, 13 Jun 2002 15:40:40 +0200, Thomas Bøge wrote:

> Jeg er på jagt efter et script til adressekartotek mulighed for at
> brugere selv vedligeholder deres record.

Hvis ikke du er indstillet på at lave noget selv tror jeg egentlig du er
gået forkert, så prøv at gå igang selv. Hvis du stødder på noget du ikke
lige kan gennemskue er jeg sikker på at folk i gruppen nok skal være
venlige at svare :)

Hvis ikke du har intentioner om at gå igang selv kan du prøve at kigge på
fx. http://hotscripts.com - der indeholder et kæmpe arkiv med scripts til
web-brug.

--
Christian Jørgensen | I invented the cordless extension cord
http://www.razor.dk |