Hej NG.
Fra : Britta Larsen

Dato : 13-06-02 14:10

Hej NG:

Jeg ville lige prale lidt her inde ;)

Står og skal på ferie i udlandet her den 28/6.
Og fik et program fra ferie stedet i dag, og man kan komme ud og se øen på
heste ryg (fedest).

SÅ det glæder jeg mig til at prøve.

M.v.h.

Britta Larsen

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 13-06-02 14:12

In article <3d089977$0$71646$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Britta Larsen wrote:
> [...]
>
> Står og skal på ferie i udlandet her den 28/6.
> Og fik et program fra ferie stedet i dag, og man kan komme ud og se øen på

hmm, øen, + ridning, så er det jo nok ikke Grønland du skal til.
Irland ? Island ?

JonB

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 13-06-02 14:15

Jon Bendtsen wrote:

> hmm, øen, + ridning, så er det jo nok ikke Grønland du skal til.
> Irland ? Island ?

Der er skam heste (islændere) på Grønland.

Der er en del på Sydgrønland, og de har haft i Kangerlussuaq lige indtil
for nyligt (måske står de der endnu). Jeg har lige været oppe og give et
tilbud på dem.

-dennis

Fra : Britta Larsen

Dato : 13-06-02 17:37

HEy JonB

Det er nu godt nok Lanzarode ;)

M.v.h.

Britta Larsen

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 13-06-02 19:34

"Britta Larsen" <britta@trab.dk> wrote:

>Det er nu godt nok Lanzarode ;)

Ku li godt tænke mig at være med, men er du sikker på at det ikke er
kameler der menes. Det har jeg da hørt noget om )))))))))))

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen

braadso@soholm.com
www.soholm.com

Fra : Britta Larsen

Dato : 13-06-02 22:06

Heysa Ole :)

Ja jeg er 100% sikker på at det er på hesteryg for det står der nemlig *GG*

Men det andet ville da også have været sjovt :)

Tror nu desvære ikke det bliver den helt store ferie som man drømmer om, da
jeg sidste år mistede min bror dernede, og han er aldrig blever fundet. Så
skal ned og se hvad det var for et sted han arbejde på. ( Club La Santa)

M.v.h.

Britta Larsen

Fra : Helle Ahlmann Madsen

Dato : 22-06-02 12:30

og dog jeg er lige kommet fra Grønland og det er faktisk muligt at ride på
islændere nede i Sønderstøm og nede i det sydlige Grønland

Helle

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 24-06-02 07:18

Helle Ahlmann Madsen wrote:
> og dog jeg er lige kommet fra Grønland og det er faktisk muligt at ride på
> islændere nede i Sønderstøm og nede i det sydlige Grønland

Ikke længere i Sønderstrøm. (Eller ihvertfald snart ikke længere).
Hestene er solgt. (Vistnok til Sydgrønland).

-dennis