Captains First Mate
Fra : tabinay

Dato : 13-06-02 22:09

Jeg er i besiddelse af avanceret softvare med søkort for navigation via GPS.
Vil du vide mere er du velkommen til at kontakte mig.

M.V.H.

Willy
tabinay@hotmail.com

Fra : Hans-Henrik Andresen

Dato : 13-06-02 16:15

Det er da utroligt hvad du kan var, Asien import, flipinske skolebørn,
velgørenhed.

Hvorfor fortæller du ikke hvad du har gang i i steddet for at oplyse en
hotmail-adressen ?

http://groups.google.com/groups?q=tabinay@hotmail.com&svnum=10&hl=da&lr=&sa=
N&tab=ig

/HHA

Fra : Claus Frørup

Dato : 13-06-02 17:32

Isang tao pinangalanan tabinay nagsulat :

>Vil du vide mere er du velkommen til at kontakte mig.

Og her har vi så et eksempel på et fjols der, på trods af utallige
vejledninger, totalt har misforstået hele ideen med nyhedsgrupperne.
En debatgruppe er ikke en opslagstavle til bagdørshandel. Her
debatteres ting og sager der er relevante i henhold til gruppens
fundats. Brug markeds- eller opslagsgrupperne til dine rekvalmer.

--
Venlig hilsen, Claus
Når du svarer på et af mine indlæg, behøver du ikke citere hele smøren.

Fra : PKJ

Dato : 13-06-02 20:14

Apropo! ;)

Er der nogen der ved, hvad Chris Lytken laver.
Det er længe siden han har skrevet i denne NG

--

_/) Hilsen

Per
S/Y A Lot
Helmsman 35

Fra : Claus Frørup

Dato : 13-06-02 21:50

Isang tao pinangalanan PKJ nagsulat :

>Apropo! ;)
>
>Er der nogen der ved, hvad Chris Lytken laver.

Sidder på en tømmerflåde ved Læsø og tæller delfiner?

>Det er længe siden han har skrevet i denne NG

Hans sidste indlæg til en nyhedsgruppe er fra d. 6/3

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 14-06-02 16:07

Sikken salig fred
/Lasse

Fra : Claus Frørup

Dato : 14-06-02 20:57

Isang tao pinangalanan Lasse Rønlev nagsulat :

>Sikken salig fred

Tror du han har købt en ro-båd?

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 15-06-02 00:09

Hej.
Egentlig er jeg pisse ligeglad, men var der ikke for nylig en der skrev :

"Og her har vi så et eksempel på et fjols der, på trods af utallige
vejledninger, totalt har misforstået hele ideen med nyhedsgrupperne."

Men det er måske forbeholdt 'the few chosen' at afvige fra etisk opførsel
her i NG'erne ?

Karl Erik.

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 15-06-02 00:30

Du har da helt ret - Men omvendt starter dit indlæg som oftest en meget
længere diskussion end de ret harmløse beskeder vi lige fik skrevet - Og om
en diskussion om indlæggendes etik og moral hører hjemme i denne gruppe ved
jeg sør'me ikke..?

Se nu bare mig, nu svarede jeg f.eks. på dit indlæg

MEN sidste ord er sagt i denne sag fra min side - jeg vil ikke blandes ind i
noget - eller mere..!
I rest my case...

VH Lasse

Fra : Claus Frørup

Dato : 15-06-02 13:27

Isang tao pinangalanan Karl Erik Christensen nagsulat :

>Men det er måske forbeholdt 'the few chosen' at afvige fra etisk opførsel
>her i NG'erne ?

Næh, du har ret.
Jeg burde have holdt min kæft, så havde jeg undgået den kommentar.