SWAP fil !
Fra : Mudj@

Dato : 13-06-02 12:43

Hej,

Jeg har 1024 mb. SD-RAM i min PC. Hvor vigtig er det så at have en swap fil?
Er der en måde at optimere den bedst mulig på?

Pft,

Morten

Fra : Gevaldi

Dato : 13-06-02 12:46

Mudj@ skrev:

> Hej,
>
> Jeg har 1024 mb. SD-RAM i min PC. Hvor vigtig er det så at have en
> swap fil? Er der en måde at optimere den bedst mulig på?

Hvilket OS?

Du kan læse om optimering via linket
i min signatur.

--
/Gevaldi
http://www.wintip.dk/

Fra : Gert Vest

Dato : 14-06-02 08:24

Faktisk en god side den der Wintip.

GV

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-06-02 09:00

Fri, 14 Jun 2002 09:24:20 +0200, skrev "Gert Vest"
<gertvest@mail.dk>:

>Faktisk en god side den der Wintip.

Ja, men du glemte at læse denne side.

Fra : Thore Øivind Snipsta~

Dato : 13-06-02 21:01

"Mudj@" <azzaa@mail.dk> skrev i melding
> [...]
fil?
> Er der en måde at optimere den bedst mulig på?

Hei
Jeg kjører Win XP pro med 512 Mb ram uten å bruke swapfil, og uten
problemer.

Thore Øivind

Fra : Madsen

Dato : 13-06-02 21:49

Mudj@ skrev:

> Jeg har 1024 mb. SD-RAM i min PC. Hvor vigtig er det så at have en
> swap fil? Er der en måde at optimere den bedst mulig på?

Madsen.