Underlige menuer og knapper
Fra : Ulrik Vadstrup

Dato : 11-02-01 00:47

Jeg har efter at have prøvet noget software (Desværre flere forskellige, så
jeg kan ikke sig præcis hvilket) fået nogle ekstra kanpper i top og bunden
af min explorer..

Nogen der ved hvordan man kommer af med dem igen ?

Ulrik Vadstrup

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-02-01 03:11

Sun, 11 Feb 2001 00:47:22 +0100, skrev "Ulrik Vadstrup"
<vadstrup@post12.tele.dk>:

>Jeg har efter at have prøvet noget software (Desværre flere forskellige, så
>jeg kan ikke sig præcis hvilket) fået nogle ekstra kanpper i top og bunden
>af min explorer..

Prøv højreklik på værktøjslinien => Tilpas.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : Ulrik Vadstrup

Dato : 11-02-01 20:36

> Prøv højreklik på værktøjslinien => Tilpas.
>
> med venlig hilsen
> Knud
> --
Jammen nu ligger problemet i at de menuer/knapper jeg har fået ikke ligger
op værktøjsbjælken, faktisk helt i toppen (I system menuen) og helt i
bunden..

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-02-01 22:39

Sun, 11 Feb 2001 20:35:52 +0100, skrev "Ulrik Vadstrup"
<vadstrup@post12.tele.dk>:

>Jammen nu ligger problemet i at de menuer/knapper jeg har fået ikke ligger
>op værktøjsbjælken, faktisk helt i toppen (I system menuen) og helt i
>bunden..

Beklager, jeg aner ikke, hvilke du snakker om, kan du ikke lave et
printscren og sende i news:dk.binaer eller fortælle, hvilke det er.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : Ulrik Vadstrup

Dato : 12-02-01 23:00

> Beklager, jeg aner ikke, hvilke du snakker om, kan du ikke lave et
> printscren og sende i news:dk.binaer eller fortælle, hvilke det er.

Fik det løst ved at afinstallere et program, det er sku noget fis at de skal
ændre i exploren...