mus på bærbar hopper rundt
Fra : Peter Vestergaard

Dato : 13-06-02 10:42

Hejsa
Jeg har købt en trådløs mus af mærket Medion til brug på min bærbare Toshiba
laptop.
Mit problem er at når jeg slutter den til PS/2 porten hopper cursoren rundt
på skærmen og klikker tilfældige steder.
Jeg har synkroniseret radio-signalet mellem mus og modtager.
Jeg har installeret den medfølgende software.
Jeg har prøvet begge radio-kanaler.
Jeg har kontaktet deres support - de kunne ikke finde ud af hvad der er
galt.
Jeg har sat den til min stationære der står lige ved siden af laptop'en -
der virker musen helt fint.
Min laptop kører Win2000 og har en klit-mus i tastaturet (ingen touchpad).
Er der nogen der har oplevet noget lignende? Har en løsning på problemet?
På forhånd tak
mvh. Peter Vestergaard

Fra : Bjørn

Dato : 13-06-02 22:01

> Er der nogen der har oplevet noget lignende? Har en løsning på problemet?

Hejsa
Jeg havde samme problem. Jeg gik ind på Toshiba´s hjemmeside og hentede den
nyeste bios opdatering. Derefter virkede den fint..
Håber det kan hjælpe
MVH
Bjørn

Fra : Peter Vestergaard

Dato : 20-06-02 07:58

Har tjekket Toshiba's hjemmeside og den nyeste BIOS er 7.60 som også er den
der er på min laptop.
Hvilken BIOS er det du har installeret? Installerede du måske andet i samme
omgang?
På forhånd tak for hjælpen
mvh. Peter