Asus P4S533 og hardware monitor
Fra : Kasper Damkjær

Dato : 13-06-02 07:43

Engang imellem melder hardware monitor fejl under opstarten, og henviser
uden yderligere forklaring til 'Power setup' i BIOS. Det eneste "problem"
jeg kan se i power setup, er at min blæser i PSU'en kun kører med ca.
1600rpm (hvilket står med rødt, så jeg antager at det er problemet).

Nogen løsningsforslag?

--
Kasper Damkjær

http://www.damkjaer.net/

Fra : Leony

Dato : 13-06-02 08:18

"Kasper Damkjær" <usenet@damkjaer.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> jeg kan se i power setup, er at min blæser i PSU'en kun kører med ca.
> 1600rpm (hvilket står med rødt, så jeg antager at det er problemet).

Mon ikke det er det samme som gør sig gældende med en cpu blæser. Hvis den
ikke tager nok rpm, nægter computeren at starte det kan slås fra i BIOS.
Mon ikke du kan slå overvågning af psu fan rpm fra også.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Peter

Dato : 13-06-02 17:32

"Kasper Damkjær" <usenet@damkjaer.net> wrote in message
> [...]
> jeg kan se i power setup, er at min blæser i PSU'en kun kører med ca.
> 1600rpm (hvilket står med rødt, så jeg antager at det er problemet).

Ja. I bios, sæt indstillingen under psu blæser til "ignore". Herefter vil du
ikke få fejlmeddelelser under startup.

mvh Peter