USB 2.0 kort søges
Fra : elvis

Dato : 13-06-02 07:04

Hej

Jeg søger et USB 2.0 kort med 2 interne USB connectorere.

Kender i sådan en ?

Jeg har nemlig 2 USB stik i fronten af kabinettet, hvor der løber kabler ind
i kabinettet. Så kunne det jo være dejligt at kunne koble dem til noget
internt.

Er USB 2.0 kabler egentlig forskellige fra det gamle USB ?

mvh elvis

Fra : Thïngmand

Dato : 13-06-02 08:21

> Jeg søger et USB 2.0 kort med 2 interne USB connectorere.

4 eksterne porte og 1 intern:
http://www.sandberg.it/sandberg/hardware/13012.HTM

> Er USB 2.0 kabler egentlig forskellige fra det gamle USB ?

Ja

"Med et USB 2.0 kabel kan du forbinde alle typer USB-enheder til computer,
hub eller anden USB-enhed. USB 2.0 kablerne er meget kraftige, med ekstra
skærmning og guldbelagte stik. Dette muliggør dataudveksling med hastigheder
på op til 480 Mbit/sek. Således kan det anvendes både til USB 1.1
(traditionel USB) og USB 2.0 enheder. 1,8 meter. A-stik i den ene ende,
B-stik i den anden."

Fra : Leony

Dato : 13-06-02 08:29

"elvis" <elvis@beskedboks.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg søger et USB 2.0 kort med 2 interne USB connectorere.

På edbpriser er der kort med en intern connector, men det ligner bare et
almindeligt USB stik.

> Jeg har nemlig 2 USB stik i fronten af kabinettet, hvor der løber kabler
ind
> i kabinettet. Så kunne det jo være dejligt at kunne koble dem til noget
> internt.

Jeg tror ikke det kan lade sig gøre, men vil da blive glad på dine vegne
hvis det er så simpelt.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : SH

Dato : 13-06-02 10:16

Hmm... Mit ASUS P4B266-E har en eller anden form for intern USB 2.0......

Simon