Hvor køber man dual P4 Xeon boards i DK?
Fra : Jens Rex

Dato : 13-06-02 00:59

Ikke til at finde på EDBpriser f.eks.

Tænker specielt på:

Iwill DP400

SuperMicro SUPER P4DCE+

Evt. SuperMicro SUPER P4DC6+ (m. SCSI)

Det er ikke den slags hardware alle og enhver render og køber, men det
kan da ikke passe at Danmark skal være sådan et hardware u-land. Der må
da være nogen der har dem. Og som vel og mærke også vil handle med
private.

--
Jens Rex Bræmhøj - nospam@fuckup.dk
www.jensrex.net - www.fabul.dk - www.fuckup.dk

Fra : Leony

Dato : 13-06-02 08:15

"Jens Rex" <nospam@fuckup.dk> skrev i en meddelelse

> Iwill DP400

Her kan du finde Iwill i Europa:
http://www.iwillusa.com/contact_us/where_europe.asp
Der er ingen i Danmark.

> SuperMicro SUPER P4DCE+
> Evt. SuperMicro SUPER P4DC6+ (m. SCSI)

Ifølge deres hjemmeside er der ingen distributør i Danmark:
http://www.supermicro.com/To_Buy/WhereToBuy.htm
Måske du kunne købe det i et andet EU land.

Det kunne være, du skulle skrive en mail til de 2 fabrikanter, for at høre
om der er nogen mulighed for at købe i Danmark.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Jens Rex

Dato : 13-06-02 12:14

On Thu, 13 Jun 2002 09:15:13 +0200, Leony wrote:

>Måske du kunne købe det i et andet EU land.

Hmm... ja. Det kunne jeg jo blive nødt til. Men hvor sikkert er det? Jeg
tænker f.eks. hvis boardet er DOA, eller jeg får brug for at udnytte
garantien. Jeg ville ikke være helt tryk ved det. Hvis jeg nu bliver
røvrendt, så kan jeg vel heller ikke støtte mig op ad
forbrugerklagenævnet.

Det er jo ekstreme tilfælde, og det ville sikkert gå fint, men det er jo
ret dyrt hardware, så jeg vil gerne være forsigtig.

Nogen der har prøvet at handle i EU lande?

Fra : Dennis Jakobsen

Dato : 14-06-02 16:30

Jens Rex wrote:

> [...]
> ret dyrt hardware, så jeg vil gerne være forsigtig.
>
> Nogen der har prøvet at handle i EU lande?

ja, jeg bor og har handlet i Finland.. :)

men sitet er dødt for den finske reseller som de nævner.. så jeg kan
ikke hjælpe..

Fra : Henrik Manley

Dato : 13-06-02 18:03

Jeg har et DP400 board jeg har købt her i landet, jeg kan ikke huske hvad
importøren hedder men finder lige ud af det i morgen.

Hov! nu kan jeg huske det:

http://www.unicomputer.dk/prod32.htm

--
Henrik Manley
email: m@nley.dk http://bends.dk

Fra : Madsen

Dato : 14-06-02 16:41

Henrik Manley skrev:

> http://www.unicomputer.dk/prod32.htm

Billig ram må man sige.

512GB PC-800 ECC REG KINGSTON 2.995,-KR ;)

Madsen.

Fra : Henrik Manley

Dato : 14-06-02 17:48

> Billig ram må man sige.
>
> 512GB PC-800 ECC REG KINGSTON 2.995,-KR ;)

Det er godt nok faldet i pris på det sidste, jeg tror man skal slå til med
det samme. Spørgsmålet er bare om man har et motherboard der understøtter
det.

--
Henrik Manley
email: m@nley.dk http://bends.dk