Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Beregning af skat
Fra : Psy-trancer

Dato : 12-06-02 20:56

Hej NG

Jeg er ved at udvikle et skema der kan beregne den løn man får udbetalt ved
at man indtaster: løn, skatteprocent og fradrag

Jeg ved at der er tidspunkter hvor man runder ned og op i
beregningsforløbet, men ikke lige hvor

Det endelige beløb skal helst være så præcist som muligt :)

--
Clark

Fra : Poul Christensen

Dato : 13-06-02 17:02

"Psy-trancer" <clark@cool.dk> skrev i en meddelelse news:ae88lt$1060$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> beregningsforløbet, men ikke lige hvor
>
> Det endelige beløb skal helst være så præcist som muligt :)

Told Skat har en vejledning i skattetræk på deres hjemmeside.
se http://www.erhverv.toldskat.dk/obj.asp?o_id=112572&ov_id=11083

PoulC
poulc@ofir.dk

Fra : Psy-trancer

Dato : 13-06-02 23:42

"Poul Christensen" skrev
> Told Skat har en vejledning i skattetræk på deres hjemmeside.
> se http://www.erhverv.toldskat.dk/obj.asp?o_id=112572&ov_id=11083

Ehmm, nu kan det godt være at det lyder dumt, men jeg synes kun at jeg kan
se en masse §'er??

Fra : Poul Christensen

Dato : 14-06-02 22:35

"Psy-trancer" <clark@cool.dk> skrev i en meddelelse news:aeb6p4$1h9p$1@news.cybercity.dk...
> "Poul Christensen" skrev
>
> Ehmm, nu kan det godt være at det lyder dumt, men jeg synes kun at jeg kan
> se en masse §'er??

Afsnit F4.1 handler om afrunding

PoulC
poulc@ofir.dk