Ang racens navn :-)
Fra : Ann K

Dato : 12-06-02 20:53

Har lige snuppet denne fra katte-ng... der fører man pt også en lang
debat ang renavl og blandinger...
Men det her er da bare for sjovt! Mon ikke man så får aflivet påstanden
om at ejere kun køber racekræ pgr snobberi...
Jeg mener - hvis man skal snobbe, så kunne man da i det mindste lære,
hvad det er, man snobber med

HEHE.. these are tooo cute!!!

These are 'real' breeds of dog, as collected from license
applications and
want forms at a US dog shelter:

Westminster Terrier
Rhode Island Ridgeback
Palmeranian
Copper Spaniel
Cocker Spaniard
Black Labrador (from a license app, dog's color was yellow)
Shit Sue
Dorky Terrier
Lopso Apso
El Paso (attempt at Lhasa Apso)
Highland Heeler
Alaskan Malibu
Belgian Manawa
Belgium Malenoise
Basket Hound
Bagle
Welch Corgi
Wild Haired Terrier
Carrion Terrier
Wineamimer
Rockwelders
Rottenwiler
Great Pekingese (supposed to be Pyrenees)
Great Pyramid
Miniature Datsun
Irish Settler
Jack Daniels Terrier
German Police Man
Chesapeake A Retriever
Borderline Collie
Chevy King Charles (Cavalier)

Kan gennemskue de fleste... men hvad pokker er en Miniature Datsun???
*sss*

Mvh Ann

Fra : Helle

Dato : 12-06-02 21:03

ROFL!!!!!!!

Fra : Ninett Green

Dato : 12-06-02 22:18

www.GreensHus.dk & www.Qvinderne.dk

> [...]

Miniature "gravhund"
kærligst Ninett

Fra : Ann K

Dato : 12-06-02 22:39

Datsun???

>Miniature "gravhund"
>kærligst Ninett

Jamen sæ'fø'li... Gravhund = Dachshund = Datsun ... logik for
perlehøns!!! *sss*

Mvh Ann

Fra : Nina El Falaki

Dato : 13-06-02 18:38

Så hermed er det bevist, at du ikke er en perlehøne

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats