Upload og en krævende opgave
Fra : Allan Schuster Bach

Dato : 12-06-02 20:25

Den virksomhed jeg er øjeblikket er ansat i er systemadministrtor gud,
hvilken betyder at jeg "under ingen omstændigheder" kan få installeret en
upload komponent på IIS ( (Må/kan ikke engang sende mail fra IIS)

Og hvad gør en klog mand så!!!!!!
Koder sin egen!!!! Nej, finder en på nettet i ren ASP

Men hvor finder jeg nu lige sådan en fætter, og helst en der også virker.

En der kommen med et link eller ide, så bliver jeg lykkelig

Allan

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 12-06-02 21:05

Allan Schuster Bach wrote in news:ae875u$tic$1@news.cybercity.dk:

> [...]
> hvilken betyder at jeg "under ingen omstændigheder" kan få installeret
> en upload komponent på IIS ( (Må/kan ikke engang sende mail fra
[snip]
> Men hvor finder jeg nu lige sådan en fætter, og helst en der også
> virker.
>
> En der kommen med et link eller ide, så bliver jeg lykkelig

du starter med at kigge lidt tilbage i gruppen. Dit spørgsmål blev stillet
i mandags i indlægget <3d04ec28$0$252$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>

:)

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : Allan Schuster Bach

Dato : 12-06-02 22:10

> du starter med at kigge lidt tilbage i gruppen. Dit spørgsmål blev stillet
> i mandags i indlægget <3d04ec28$0$252$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>

Ja, det opdaget jeg bag efter

men den løser ikke mit behov, for jeg har brug for en der virke i multiform,
altsåt både formfelter og fil, der skal sendes til serveren.

Stadig nogle forslag

Allan Bach

Fra : Peter

Dato : 12-06-02 22:16

"Allan Schuster Bach" <newskonto@schuster.dk> wrote in message

> En der kommen med et link eller ide, så bliver jeg lykkelig

http://stardeveloper.com:8080/articles/042501-1.shtml

Hilsen Peter

Fra : Anders Lund

Dato : 12-06-02 22:21

"Allan Schuster Bach" <newskonto@schuster.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvilken betyder at jeg "under ingen omstændigheder" kan få installeret en
> upload komponent på IIS ( (Må/kan ikke engang sende mail fra IIS)

Snakker med sin chef, og bruger store ord som samarbejdsvanskeligheder og
gammeldags styring

> En der kommen med et link eller ide, så bliver jeg lykkelig
ja, eller en klog mand bruger et af de scripts der ligger på:
http://activedeveloper.dk/

Envidere kunne en klog mand bruge php. Ikke fordi jeg er php fanatiker, men
php har en upload og mail funktion indbygget, og man kunne jo bare kalde php
scriptet fra asp, så er man fri for at konvatere det hele til php.

Mvh
Anders Lund

Fra : Allan Schuster Bach

Dato : 12-06-02 22:30

> Snakker med sin chef, og bruger store ord som samarbejdsvanskeligheder og
> gammeldags styring

Tro mig, det har jeg gjort MANGE gange

> [...]
php
> scriptet fra asp, så er man fri for at konvatere det hele til php.

PHP hmmm, jeg tro at jeg holder mig til "basic" sproget

det jeg har brug for er en der kan håndter mulitforms.
Og dem på activedeveloper jeg har set, kan ikke det

Allan

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 12-06-02 23:40

Allan Schuster Bach wrote in news:ae8egn$18je$1@news.cybercity.dk:

> Tro mig, det har jeg gjort MANGE gange
[snip]
> det jeg har brug for er en der kan håndter mulitforms.
> Og dem på activedeveloper jeg har set, kan ikke det

hvad med .Net ... er det ikke en mulighed ?

:)

Fra : Allan Schuster Bach

Dato : 14-06-02 10:42

> hvad med .Net ... er det ikke en mulighed ?

Køre stadig på NT4 (( Hulk

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 12-06-02 22:46

"Allan Schuster Bach" <newskonto@schuster.dk> wrote in message

> Tro mig, det har jeg gjort MANGE gange

Bare en gang imellem er jeg sgu glad for at jeg er både it-administrator og
programmør
At jeg så ikke kan programmere fuld tid er så bagsiden af medaljen...

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : FH

Dato : 12-06-02 22:36

On Wed, 12 Jun 2002 21:24:38 +0200, "Allan Schuster Bach"
<newskonto@schuster.dk> wrote:

>Men hvor finder jeg nu lige sådan en fætter, og helst en der også virker.
>
>En der kommen med et link eller ide, så bliver jeg lykkelig

Indrømmet - jeg har ikke selv prøvet den; men der findes en
sourcekode her :
http://www.netcoders.dk/sources.asp?mode=view_source&cat_id=0&id=746&tech_id=1

Denne har jeg heller ikke testet :
http://activedeveloper.dk/download/default.asp?mode=showdownload&id=353