måske OT - kan ikke hente news på dtext
Fra : Andersson

Dato : 12-06-02 20:49

Hej alle

er det kun mig der ikke kan hente news på dtext.news.tele.dk ..........??

--
Hilsen

Andy (2630)
skrivtilandy@12move.dk
En glad sejler fra Brøndby Havn
www.brondbyhavn.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-06-02 00:22

Wed, 12 Jun 2002 21:48:35 +0200, skrev "Andersson"
<skrivtilandersson@tdcadsl.dk>:

>er det kun mig der ikke kan hente news på dtext.news.tele.dk

Næh, hvis du læste i news:tele.inernet vil du se, at der er et
eller andet, der er gået koks i.
(news.tele.dk kører)

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-06-02 05:27

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message

> Næh, hvis du læste i news:tele.inernet vil du se, at der er et
> eller andet, der er gået koks i.

nej man skal kigge news:tele.internet.news-service

Fra : Gevaldi

Dato : 13-06-02 15:46

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Næh, hvis du læste i news:tele.inernet vil du se, at der er et
> eller andet, der er gået koks i.
> (news.tele.dk kører)

Er det noget du har undersøgt inden du
svarer eller er det bare et standart svar?

Der har ikke været nogen nye indlæg i
ovenstående ng siden 10.06 så du bør
måske selv lige tage et tjek inden dit
svar ryger i æteren.

Det var som Bjarke skriver en del info i:

--
/Gevaldi
http://www.wintip.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-06-02 18:43

Thu, 13 Jun 2002 16:46:15 +0200, skrev "Gevaldi"
<georg_valdiREMOVE@hotmail.SPAMBLOK.com>:

>Er det noget du har undersøgt inden du
>svarer eller er det bare et standart svar?

Jeg fik skrevet forkert nyhedsgruppenavn - ja, undskyld.

Fra : Gevaldi

Dato : 13-06-02 19:06

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Thu, 13 Jun 2002 16:46:15 +0200, skrev "Gevaldi"
> georg_valdiREMOVE@hotmail.SPAMBLOK.com:

> Jeg fik skrevet forkert nyhedsgruppenavn - ja, undskyld.

OK Knud, undskyldning accepteret, det var
kun for at drille.....lidt.

Fra : Allan Olesen

Dato : 15-06-02 07:46

"Gevaldi" <georg_valdiREMOVE@hotmail.SPAMBLOK.com> wrote:

>Der har ikke været nogen nye indlæg i
>ovenstående ng siden 10.06

Hvis du kan finde indlæg fra 10.06 i tele.inernet, er du godt nok
dygtig.

--
Allan Olesen, Lunderskov.

Fra : Gevaldi

Dato : 15-06-02 09:22

Allan Olesen skrev:

> Hvis du kan finde indlæg fra 10.06 i tele.inernet, er du godt nok
> dygtig.

Det er nok Knuds stavefejl du hentyder til:)

Fra : Allan Olesen

Dato : 15-06-02 14:05

>Det er nok Knuds stavefejl du hentyder til:)

Jeg er helt med på, at det var Knud, der skrev det. Men det var
dig, der ufrivilligt gjorde det sjovt.

--
Allan Olesen, Lunderskov.

Fra : Gevaldi

Dato : 15-06-02 17:25

Allan Olesen skrev:

> Jeg er helt med på, at det var Knud, der skrev det. Men det var
> dig, der ufrivilligt gjorde det sjovt.

S..... også, det er en af mine små fornøjelser
at holde øje med hans tyrkfejl, men på det
sidste har han ikke lavet mange, så det må
være derfor at jeg har overset denne.....

Skal ALDRIG ske igen