datastamp ?
Fra : jesper

Dato : 12-06-02 19:16

hej NG.

Nogle gange når jeg spiller quake eller andre spil... kommer der pludselig
en blå skærm og den skriver en masse crap. nederste linie skriver den:
beginning datadump of physical memory

Derefter er jeg nød til at trykke restart på kabinettet og når jeg har
genstartet er det som om det er en 386ër

Er der en klog mand der kan hjælpe ?

hilsen jesper c

Fra : Devast8or

Dato : 12-06-02 23:19

Ikke at jeg har nogensinde har set den fejl men jeg vil da gerne komme med
et gæt: Linjen "beginning datadump of physical memory" synes jeg kunne tyde
lidt på en dårlig stang RAM. Har du prøvet at skifte den ud og se om du får
samme fejl?

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Peter T.

Dato : 13-06-02 08:01

> [...]
> pludselig en blå skærm og den skriver en masse crap. nederste linie
> skriver den: beginning datadump of physical memory

Start programmet memtest86 <http://www.teresaudio.com/memtest86/> inden du
smutter udad døren om morgenen og se resultatet, når du kommer hjem nogle
timer igen. Melder programmet om fejl, er ramstangen med 99.999% sikkerhed
defekt.

--
Mvh. Peter T.

Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>
Gør dig selv en tjeneste; spil Sudden Strike