validering af news brugere hos teledanmark
Fra : deecher

Dato : 12-06-02 14:52

Hej Alle,

Jeg har for nyligt fået internetforbindelse via Arrownet og kan ikke som jeg
er vant til komme på teledanmarks news server.
Derfor kom jeg til at tænke hvilke kriterier man skal opfylde for at komme
på teledanmarks news server.

Mvh.
Dan

Fra : Martin Schultz

Dato : 12-06-02 14:57

"deecher" <FJERNDETTEdjhansen@sauer-danfoss.com> writes:

> [...]
> er vant til komme på teledanmarks news server.
> Derfor kom jeg til at tænke hvilke kriterier man skal opfylde for at komme
Du skal være koblet op via en teledanmark forbindelse.

Fra : deecher

Dato : 12-06-02 15:00

"Martin Schultz" <di010416@nospam.diku.dk> wrote in message

> Du skal være koblet op via en teledanmark forbindelse.

Og det ser de på IP eller...

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 12-06-02 15:06

>Og det ser de på IP eller...