aflivning af bærbar
Fra : svinet

Dato : 12-06-02 15:11

hej ng
Jeg har et spørgsmål der lyder på, hvordan ødelægger man en bærbar, så det
ikke kan spores.
svar ikke på e-mail adresenn men her i nyhedsgruppen.

Fra : Jesper KA

Dato : 12-06-02 16:13

svinet <fedesvin@fedesvin.dk> wrote in message
> hej ng
> Jeg har et spørgsmål der lyder på, hvordan ødelægger man en bærbar,
> så det ikke kan spores.
> svar ikke på e-mail adresenn men her i nyhedsgruppen.

Stik din sikkert ikke for store wiener ind i CD drevet og smæk det godt og
grundigt i ..

Vil du ødelægge dagen for en ekskæreste eller snyde forsikringen ?

Regards

Fra : Morten Simonsen

Dato : 12-06-02 16:14

> [...]
> ikke kan spores.
> svar ikke på e-mail adresenn men her i nyhedsgruppen.

Nu hvor du har skrevet det i en offentlig nyhedsgruppe, så KAN det da netop
spores....man kunne fristes til at sige: DOOOH!

Fra : Dan Risdahl Knudsen

Dato : 12-06-02 16:27

Et sådan spørgsmål er da under lavmål for denne NG

Dan

Fra : henrik

Dato : 12-06-02 19:09

> Et sådan spørgsmål er da under lavmål for denne NG

Spørgsmålet er vel reelt nok?

Men svinets hensigt kan vi jo kun have formodninger om!

mvh
henrik

Fra : Ole Stigaard

Dato : 12-06-02 16:51

"svinet" <fedesvin@fedesvin.dk> skrev i en meddelelse news:3d075671$0$239$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> hej ng
> Jeg har et spørgsmål der lyder på, hvordan ødelægger man en bærbar, så det
> ikke kan spores.
> svar ikke på e-mail adresenn men her i nyhedsgruppen.
Du giver den til mig?

--
Ole S

Fra : M.Kay

Dato : 12-06-02 18:22

I know it's awful, but svinet wrote to everybody in dk.edb.hardware
saying:

> hej ng
> Jeg har et spørgsmål der lyder på, hvordan ødelægger man en bærbar, så
> det ikke kan spores.
> svar ikke på e-mail adresenn men her i nyhedsgruppen.

Iført gummihandsker og sort fullface styrhjelm afsprittes en solid hammer
(helst over 350g) herefter slår du til, gerne flere gange. De sørgelige
rester koges 72 timer i fritureolie, bages ind en glaseret chokoladekage.
Send derefter kagen til Unicef uden afsender

Hvis du ikke er sikker på det er noget for dig kan du blot sende maskinen
til mig. Jeg vil så tage mig af det nødvendige

--
So - just read teh obituaries as the first thing in teh morning and if
you're not in them, make breakfast...

MEow - MegaFroupie

Fra : henrik

Dato : 12-06-02 19:06

Det kan da virkeligt ikke være særlig svært! Eller hva?

230 Volt AC på alle 5 og 12 volts tilslutninger, samt utallige andre
muligheder.

Men hvad er formålet?

henrik

Fra : Olesen

Dato : 12-06-02 20:40

"henrik" <micki244@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Det kan da virkeligt ikke være særlig svært! Eller hva?
>
> 230 Volt AC på alle 5 og 12 volts tilslutninger, samt utallige andre
> muligheder.
>
> Men hvad er formålet?

***********

Flg. er set udført i praksis.

Ståluldssvamp duppet blidt på bundkortet når den er tændt..

Fra : Morten Simonsen

Dato : 12-06-02 21:52

"Olesen" <Olesen@jubiipost.dk> wrote in message

> Flg. er set udført i praksis.
>
> Ståluldssvamp duppet blidt på bundkortet når den er tændt..

Arr...tortur...jeg kunne da lige forestille mig hvordan det ville se ud at
gøre sådan på min bærbare...ikke serlig rart :((

Andre der har nogle historier om hvordan de har tortureret deres maskiner
?...det er da meget grinern at læse om :)

Fra : Olesen

Dato : 12-06-02 22:54

"Morten Simonsen" <post@simonsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Andre der har nogle historier om hvordan de har tortureret deres maskiner
> ?...det er da meget grinern at læse om :)

Mig og en kollega diskuterede engang, hvordan det ville være,
hvis vi slog et æg ud over køleren...bare for svineriets skyld..,o)

Eller spille QUAKE og så fjerne køleren....

eller ta' en speciel strømforsyning, og langsomt
skrue op for volt.

Fra : Devast8or

Dato : 12-06-02 21:24

Der ødelægger den uden tvivl, men jeg tror nu nok det kan ses. Jeg havde et
bundkort der ikke overlede at have et af de metalspænder der sidder på en
køler lidt for tæt på kobberbanerne ved soklen. Det gav et pænt stort
afbrændt mærke... :)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : svinet

Dato : 13-06-02 09:44

hej ng
Ja jeg har desvære ikke fået nogle konstruktive svar, så jeg hænger på og
ser, om der skulle komme nogle.

Fra : M.Kay

Dato : 13-06-02 10:07

> [...]
saying:

> hej ng
> Ja jeg har desvære ikke fået nogle konstruktive svar, så jeg hænger på

Fortæl hellere hvad #¤%!"#% du mener med din post?