Icemat
Fra : Jacob Skaaning

Dato : 12-06-02 14:45

Jeg har for et stykke tid siden erhvervet mig en Icemat, og jeg har helt
sikkert også kunnet mærke forskel - vel at mærke efter at jeg satte det
dertil medhørende ekstra musefodsmateriale under min mus, så glider den over
måtten så præcist som aldrig før. MEN - de bliver jo slidt af, de kære
ekstra fødder, rimeligt hurtigt endda, og så begynder musen virkeligt at
opføre sig dårligt, og der kommer samtidigt en hel masse skidt ind. Ikke
fedt.
Hvad gør i andre? Kan de være rigtigt at jeg skal skifte ekstra musefødder
så tit, der er næsten ikke mere tilbage. Helt uden fødderne larmer musen som
negle på en tavle (næsten) :)
Anyone?

--
Jacob
Læger Uden Moralske Grænser: http://come.to/LUMG

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 12-06-02 15:28

Jacob Skaaning,

> Hvad gør i andre? Kan de være rigtigt at jeg skal skifte ekstra musefødder
> så tit, der er næsten ikke mere tilbage.

Jeg bruger også Icemate, men har endnu ikke skiftet de ekstra musefødder.
Jeg har haft den siden december sidste år og bruger den ca. 2-6 timer om
dagen. Først nu er de ved at være slidte.

Forstår ikke, hvordan dine kan blive slidt så hurtigt.

Best Regards/Med Venlig Hilsen
--Glenn
Nickname: Tyranno
E-Mail: tyranno@mail.ikasths.dkREMOVETHIS
ICQ# 3806586

Fra : Kiwi

Dato : 12-06-02 15:33

> [...]
> så tit, der er næsten ikke mere tilbage. Helt uden fødderne larmer musen

Det musefodsmateriale som du snakker om er de såkaldte
MouseSkates/PadSurfers, det er i alt sin enkelthed bare en lille strimmel
teflontape til overpris. Hvis du bruger din computer meget, så slider du
hurtigt denne teflontape af, jeg mener der er til omkring 2 mus i den
strimmel som medfølger Icemats. Du kan altid købe en ekstra strimmel på
Icemats site:

http://www.icemat.com/products.asp

Hvis du andetsteds kan få fat i en rulle teflontape, så er det helt klart
den billigste løsning, har set til flere personer til LAN-arrangementer der
havde en 10 meter teflontape :)

- kiwi

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 13-06-02 13:04

Kiwi wrote:
> [...]
> klart den billigste løsning, har set til flere personer til LAN-
> arrangementer der havde en 10 meter teflontape :)

Teflontape, det skal jeg huske! Jeg må ned i Silvan ;)
Der burde jo så være til et par år...