Unlock-software.
Fra : Henrik Hansen

Dato : 10-02-01 21:59

Hej.

Nokia Unlocker v5.9 af en, der hedder Virtual Z, siges at kunne åbne
alle Nokia-telefoner.

Er der nogen, der ved om det passer?

Eller som har lyst til at prøve det, for så har jeg lagt det ud på min
hjemmeside. ?

--
Henrik
http://peccavi.cjb.net

Fra : Michael Jensen

Dato : 11-02-01 14:02

Sådan fjerner du SIM Lock i din mobiltelefon

Advarsel: Dette er ulovligt at udføre på sin mobiltelefon de første 6
måneder efter man har købt sin mobiltelefon efter dansk lovgivning.

Du skal bruge et Datakabel,
Og programmet Nokia Unlocker ver 5.9

1. Tilslut dit datakabel mellem din telefon og computer.
2. Åben Nokia Unlock programmet.
3. Vælg hvilken COM port dit datakabel er tilsluttet til computeren
4. Klik på Unlock knappen.
5. Programmet fjerner 4 låse i din telefon. Og Unlock af din telefon er
fulendt
6. Skulle du få en fejlledelse, så prøv igen. Luk programmet, og åben det
igen!

Bemærk!!!
Hvis du har en Nokia 3210 skal du først tjekke din software ingen du
begynder. Det gør du vel at skrive *#0000# er din softvare V5.31 eller
V5.36 er det endnu ikke muligt at Unlocke din telefon. Men er din software
derimod mindre end V5.31 så er der ingen problemer.

Michael Jensen

Fra : Henrik Hansen

Dato : 11-02-01 14:55

>V5.36 er det endnu ikke muligt at Unlocke din telefon. Men er din software
>derimod mindre end V5.31 så er der ingen problemer.
[...]

Gælder det for alle telefoner, eller er det kun 3210 at softwaren skal
have den version?

--
Henrik
http://peccavi.cjb.net

Fra : Fisker

Dato : 11-02-01 19:03

> V5.31 eller V5.36 er det endnu ikke muligt at Unlocke din telefon. Men er
din software
> derimod mindre end V5.31 så er der ingen problemer.

Passer ikke! Det kræver blot mere end blot et datakabel og software, hvis
SIMlåsen skal fjernes. Har selv gjort det ved flere - både med v5.31 og
v5.36.

\Mandal

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 11-02-01 21:35

"Fisker" <Fisker@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> Passer ikke! Det kræver blot mere end blot et datakabel og software, hvis
> SIMlåsen skal fjernes. Har selv gjort det ved flere - både med v5.31 og
> v5.36.

Hvordan?

--
Mvh. Morten Fruergaard, som har disse 2 biler til salg. Tlf.: 21230025
Fiat Uno 70 SXie, '90, grå, 100T km, el-ruder, c-lås, tågelygter, sænket

Fra : Fisker

Dato : 11-02-01 21:52

Nogenlunde denne fremgangsmåde http://www.nokiauk.f2s.com/531.html og
http://www.nokiauk.f2s.com/536.html blev anvendt.

\Mandal

Fra : bebjo

Dato : 12-02-01 14:04

> [...]
> begynder. Det gør du vel at skrive *#0000# er din softvare V5.31 eller
> V5.36 er det endnu ikke muligt at Unlocke din telefon. Men er din software

Jo det er se på http://www.nokiauk.f2s.com/536.html
Følg vejl. der hvor der står at du skal trykke 10 gange måtte jeg trykke
nærmere 100, men det virkede.

--bebjo

Fra : Fischer

Dato : 12-02-01 14:13

> Advarsel: Dette er ulovligt at udføre på sin mobiltelefon de første 6
> måneder efter man har købt sin mobiltelefon efter dansk lovgivning.

Say what!!!
Hvordan er du kommet frem til den konklusion?

(F)

Fra : PHK

Dato : 21-02-01 08:52

"Michael Jensen" <m@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Sådan fjerner du SIM Lock i din mobiltelefon
>
> Advarsel: Dette er ulovligt at udføre på sin mobiltelefon de første 6
> måneder efter man har købt sin mobiltelefon efter dansk lovgivning.

Står der noget om det i kontrakten?
--
_
|_|

Fra : Carsten Riis

Dato : 21-02-01 09:01

Michael Jensen wrote:

> Advarsel: Dette er ulovligt at udføre på sin mobiltelefon de første 6
> måneder efter man har købt sin mobiltelefon efter dansk lovgivning.

Må man spørge hvilken lov du tænker på?

Abonnementet og telefonen er to vidt forskellige køb (jf.
forbrugerstyrelsen i rene ord for pengene forleden), selvom de indgåes
på samme tid.

Det er opsigelsen af abonnementet som du ikke kan gøre før den 5.
måned. Det er jo det som aftalen går ud på.
Jeg er såmend bare i tvivl om, at man kan sende opsigelsen før med
udløbsdato den dato, hvor opsigelsen kan laves.

fx. starter aftalen 1. feb. Kan man så sende opsigelsen den 5. feb.,
hvor man skriver at opsigelsen gælder fra 1. august. Vil en sådan
opsigelse blive accepteret? Eller skal først skrive opsigelsen 1.
juli?

Jeg sender denne del af tråden over i news:dk.videnskab.jura, hvor vi
kan diskutere den rent lovmæssige side af unlock-problematikken.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Til OutlookEkspress brugere:

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 11-02-01 15:28

"Henrik Hansen" <sequel@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Eller som har lyst til at prøve det, for så har jeg lagt det ud på min
> hjemmeside. ?

Jeg kan ikke hente software på din hjemmeside.
Kan du overtales til at sende den til mig pr. mail?

Fra : Henrik Hansen

Dato : 11-02-01 16:05

>Jeg kan ikke hente software på din hjemmeside.
>Kan du overtales til at sende den til mig pr. mail?
[...]

det forstår jeg ikke. det burde virke.

selvfølgelig sender jeg det. jeg skal bare have en email-addresse.

fornavn@efternavn.dk dur ikke....

--
Henrik
http://peccavi.cjb.net