Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
MILLIONÆR SØGER ELEVER
Fra : sp

Dato : 12-06-02 10:40

Det er ikke svært at tjene penge bare man ved hvordan.

For gratis og uforpligtende information send en tom email til

sap36@freeautobot.com

Der er vigtigt, at du sender fra den adresse, hvor du ønsker at modtage
information. Du har adgang til Internettet og kendskab til Engelsk. Minimum
alder 18 år

Du har intet at tabe og alt at vinde. Send en email allerede i dag og du vil
straks modtage yderligere information

sap36@freeautobot.com

Fra : Thomas Neumann [6000~

Dato : 12-06-02 11:23

Hvis det er så lækkert, så forklar det her i gruppen. Så tager vi stilling
herfra.

Thomas

Fra : sp

Dato : 12-06-02 12:10

Hej Thomas, Da det sikkert ikke intereserer alle her i gruppen er der ingen
grund til at give de store forklaringer! Det er kun henvendt til dem der er
intereseret. Det forventede jeg at selv du ville kunne forstå!
Med venlig Hilsen,
Svend

Fra : Henning Lund

Dato : 12-06-02 13:22

sp skrev:

> Hej Thomas,

Hvis du vil svare på spørgsmål stillet her i gruppen, svar venligst _under_
det du kommenterer.

--
Mvh.
Henning Lund

Fra : Test

Dato : 12-06-02 12:44

"Thomas Neumann [6000]" <nospam@neumann.dk> wrote in message
> Hvis det er så lækkert, så forklar det her i gruppen. Så tager vi stilling
> herfra.

Man behøver vel ikke andet end at se på http://freeautobot.com/

\Test

Fra : sp

Dato : 12-06-02 12:57

Nej!

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 12-06-02 13:08

sp wrote:
> Nej!

Jamen, så forklar nærmere her. Eller er du bange for at de mere drevne
af os skal advare de mere blåøjede?

Og så må du forøvrigt gerne benytte den almindelige fremgangsmåde her på
usenet, når du citerer andres indlæg. Det vil sige, klip det overflødige
fra, og svar under det du citerer.

--
Mvh Kim Ludvigsen

Fra : Henning Lund

Dato : 12-06-02 13:23

sp skrev:

> Nej!
Hvis du vil svare på spørgsmål stillet her i gruppen, svar venligst _under_
det du kommenterer. Der er jo ingen der fatter hoved og hale i dette svar
"nej".

Fra : Henning Lund

Dato : 12-06-02 13:26

sp skrev:

> Det er ikke svært at tjene penge bare man ved hvordan.

Jow.

> For gratis og uforpligtende information send en tom email til
>
> sap36@freeautobot.com

Hvorfor det? hvad med om pengemaskinen offentliggjordes her?

> Der er vigtigt, at du sender fra den adresse, hvor du ønsker at
> modtage information. Du har adgang til Internettet og kendskab til
> Engelsk. Minimum alder 18 år

Ja da.

> Du har intet at tabe og alt at vinde. Send en email allerede i dag og
> du vil straks modtage yderligere information

Ja men så post millionerne her, forresten hvad er din indtægt?

Fra : Test

Dato : 12-06-02 14:12

"Henning Lund" <Fjerndettehla@tdcspace.dk> wrote in message
> Ja men så post millionerne her, forresten hvad er din indtægt?

Sprøg rigtig: Kender Skattefar din indtægt? (Hvis nogen....)

\Test

Fra : sp

Dato : 12-06-02 16:36

Hej, Det er med glæde jeg kan konstatere at jeg endelig fandt den rigtige
OVERSKRIFT! Så meget responce havde jeg ikke forventet i min vildeste
fantasi! Tusind tak til alle for jeres opbakning.
Med venlig Hilsen,
Svend

Fra : Henning Lund

Dato : 12-06-02 17:10

sp skrev:

> [...]
> rigtige OVERSKRIFT! Så meget responce havde jeg ikke forventet i min
> vildeste fantasi! Tusind tak til alle for jeres opbakning.
Opbakning??????????????????

Fra : Peter Sørensen

Dato : 14-06-02 22:21

In article <ae7s64$4gqgb$1@ID-138513.news.dfncis.de>,
Fjerndettehla@tdcspace.dk says...

> Opbakning??????????????????

LOL, ja Svend benytter da vist Bo Warming logik her (eller også er det
samme person - scary...)

--
Peter Sørensen
nwc@europe.com

..sig not found

Fail, Crash or Explode?

Fra : Jørgen Raaberg

Dato : 12-06-02 16:49

"sp" <sapparis@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Det er ikke svært at tjene penge bare man ved hvordan.

Tja..det lyder jo som om du ikke er så meget inde i det,
siden du tilsyneladende ikke kender deres regler om IKKE
at spamme i nyhedsgrupper!

Fra : smølf

Dato : 15-08-02 14:08

tag mig ...tag mig...tag mig....