Part søges i Ølstykke.
Fra : Camilla Reib

Dato : 12-06-02 10:08

Hej!

Hoppe 9 år, 155 stg. søger ansvarsbevidst voksen rytter!
Hun bliver ca. 1/7 opstaldet hjemme i ølstykke.
Det er ikke nemt at komme derud med det offentlige, det kan dog lade sig
gøre, men kræver du gider "traske" 2 km. fra bussen. Så en part med bil
ville helt sikkert få det nemmest!

Lidt om Felina:

Hun er tidligere mishandlet, og skal derfor have en fornuftig hånd.
Hun lider af gjordkramper i perioder, men det er der en god løsning på, som
du nok skal få lært.
Hun er en blanding med noget Araber i, så til tider er der ret meget krudt i
hende! Hun er ikke ondskabsfuld, og har ALDRIG (7-9-13) forsøgt at smide
nogen af, kun hvis de ikke er erfarne. (balance mv.)

Du skal primært ride ture, og måske prøve at lære hende at springe, ellers
er det kun let dressur du skal, da min berider rider hende 2 gange om ugen,
og jeg syntes ikke det hele skal gå op i dressur...

Prisen er ikke afgørende, så en studerende ville også have en chance!! :0)

Ring eller skriv for yderligere info... Se hende evt. på :
www.camilla.rexcom.dk

Håber at høre fra dig!

Venlig hilsen Camilla.

mail: camilla@rexcom.dk