rengøring af skærm på bærbar pc!
Fra : LR

Dato : 12-06-02 09:39

Hej!

I brugsanvisningen på min bærbare pc står der at skærmen rengøres ved brug
af tør klud!. Men når sønnike nu sætter fedtede finger på skærmen er det
ikke nok med en tør klud Hvad gør i findes der et eller andet rengørings
middel som ikke ødelægger skærmen men kan fjerne fedtede finger ??

Fra : [Odense] Jens C. Han~

Dato : 12-06-02 11:15

LR wrote:
> [...]
> ikke nok med en tør klud Hvad gør i findes der et eller andet rengørings
> middel som ikke ødelægger skærmen men kan fjerne fedtede finger ??

Jeg ville prøve med en blanding af husholdningssprit og vand.
Start evt. med et mindre indhold af sprit, f.eks. 1:4 og så blande mere
i hvis det ikke kan fjerne det.
Brug en blød tør klud til at tørre efter med.

Fra : henrik

Dato : 12-06-02 19:22

På mit arbjde bruger vi noget antistatisk brillerens til at rengøre LCD
skærmene til vores proces computere. Jeg bruger det selv på min service PCer
(bærbar) og min private LCD skærm. Resultat er godt og skærmene lider ingen
last!

mvh
henrik

Fra : **LOC**

Dato : 18-06-02 11:50

kan kun sige en ting: 3 dobbelt salmiak spiritus

..... JOKE..gør det aldrig kunne bare ikke dy mig