Akvarel / Pastel maling
Fra : Lars Brink

Dato : 12-06-02 09:28

Hej!

Jeg ledte efter en Hobby gruppe men fandt den ikke så derfor prøver jeg her.

Min kone vil gerne igang (igen) med at male akvarel eller pastel malerier.
Da hun samtidig har fødselsdag snart ville jeg jo gerne købe noget udstyr
til hende så hun kan komme igang. Derfor sprøger jeg her om i kender nogle
gode forretninger som har et stort udvalg af dette.

Jeg har kigget lidt hos Panduro men er der ellers noget godt sted inden for
Kbh. Ø, V, K, Vigerslev, Hvidovre? (evt. andre hvis det er værd at rejse
lidt for!)

Ser frem til at høre fra jer.

Mvh,

Lars

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 12-06-02 18:17

Wed, 12 Jun 2002 10:27:54 +0200, skrev "Lars Brink"
<usenet@papayaREMOVEconsulting.com> :

> [...]
>til hende så hun kan komme igang. Derfor sprøger jeg her om i kender nogle
>gode forretninger som har et stort udvalg af dette.

Jeg kan anbefale City Kunstnerartikler der ligger på Strøget i
København (svjh er det på 1. salen lige over W.Ø.Larsens
pibeforretning på Amagertorv).
De har et kæmpe udvalg i kunstnerartikler, og priserne er lavere end
hos f.eks. Panduro.

De har også en hjemmeside www.kunstnerartikler.dk hvor du kan se alle
varerne og bestille dem omline, eller du kan ringe til dem på tlf. 33
33 05 20 og få tilsendt et katalog.

--
Gitte Sørensen news@gittes.dk

Besøg min hjemmeside med galleri (tegning & akvarel), fotos,
rejser og madopskrifter http://home.worldonline.dk/~cgsorens