Webalizer - nulstille?
Fra : Lars Overgaard

Dato : 12-06-02 00:57

Med fare for at dette er en lille smule OT, vil jeg lige høre om nogen
ligger inde med et par guldkorn.

Jeg har brug for at nulstille statistikken på en webserver, men hvordan
hulen gør jeg det? Jeg har prøvet at flytte logfilerne fra
/var/log/httpd/ til et andet dir, hvilket også nulstillede dagens
statistik, men den månedlige statistik er stadig intakt.
Indholdet i /var/www/html/stats er også slettet uden held.

Hvad gør jeg?
Hvilke filer napper den historikken fra?

--

Lars
lars@linuxnet.dk

Fra : Lars Overgaard

Dato : 12-06-02 01:09

In article <slrnagd3ia.1qc.lars@lars.klasse22>, Lars Overgaard wrote:

> Med fare for at dette er en lille smule OT, vil jeg lige høre om nogen
> ligger inde med et par guldkorn.
>
> Jeg har brug for at nulstille statistikken på en webserver, men hvordan
> hulen gør jeg det?

Nå. Det løste sig selv. Tiden læger som bekendt alle sår
Jeg skulle åbenbart bare udstyre mig selv med lidt tålmodighed.

--

Lars
lars@linuxnet.dk