Havfiskegrej
Fra : _Moerch

Dato : 11-06-02 20:09

Hej ng..
Jeg skal til at investere i noget havfiskegrej. Det skal være til
pirkefiskeri, primært til brug på Øresund. Har I nogle forslag? Det skal
IKKE være high-end grej, dog heller ikke begynder :) Hvis I har et par
links til nettet hvor man kan se og evt købe grejet.

På forhånd tak.

Mvh
_Moerch

Fra : poelse

Dato : 12-06-02 08:26

"_Moerch" skrev d. 11-06-02 20:09 dette indlæg :
> [...]
par
> links til nettet hvor man kan se og evt købe grejet.

Jeg fandt dette sæt hos Hunters House. De plejer at være billige.

http://www.huntershouse.dk/tilbud/hav/denlillehavfisker.html

Håber det kan være en hjælp.

Knæk og bræk

http://www.kandu.dk/