2 ports switch?
Fra : Stig Nørgaard Jepsen

Dato : 11-06-02 16:27

Jeg har brug for noget der ligner en 2 ports switch eller lignende. Findes
sådan noget til en forholdsvis billig penge?

Mvh Stig

Fra : Sørensen

Dato : 11-06-02 16:44

"Stig Nørgaard Jepsen" <stigen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har brug for noget der ligner en 2 ports switch eller lignende. Findes
> sådan noget til en forholdsvis billig penge?
>

> Mvh Stig

En 2 ports switch kan man hvist ikke bruge til meget så kan du ligeså
godt bruge en samledåse.
Du kan få en 5 ports til 299_ kig på www.edbpriser.dk

vh.
Sørensen

Fra : Stig Nørgaard Jepsen

Dato : 11-06-02 23:07

Findes

> En 2 ports switch kan man hvist ikke bruge til meget så kan du ligeså
> godt bruge en samledåse.

Doh! Hvor dumt!
Nej jeg mener selvfølgelig en 3-ports så... :) Eller rettere sagt jeg skal
dele noget internet ud til over- og underetagen...

> Du kan få en 5 ports til 299_ kig på www.edbpriser.dk

Ja... det har jeg erfarret... men håbede at man kunne få noget 3ports noget
til endnu billigere penge... :)

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 12-06-02 09:53

"Stig Nørgaard Jepsen" skrev i en meddelelse:
> Ja... det har jeg erfarret... men håbede at man kunne få noget 3ports noget
> til endnu billigere penge... :)

Hvis det kun er til internet - så kan du (stadig ifølge www.edbpriser,dk) få en 10mb hub til 199 kr.....

Der er godtnok mere end tre porte - men det er vel ligegyldigt, når
den er billigere ?

/Jan

Fra : jan@stevns.net

Dato : 15-06-02 14:48

"Sørensen" <no@i.dont> skrev :

>En 2 ports switch kan man hvist ikke bruge til meget :-

Ikke det ? Vi har ellers i fordums tid brugt en hel del af dem til
at bridge rene 100mbit netværk, med rene 10mbit netværks-segmenter

sorry !

--

jan@stevns.net - www.stevns.net

Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.stevns.net/dkfritidbil

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 11-06-02 16:56

"Stig Nørgaard Jepsen" <stigen@mail.dk> writes:

> Jeg har brug for noget der ligner en 2 ports switch eller lignende. Findes
> sådan noget til en forholdsvis billig penge?

Du kan ikke bare bruge et krydset kabel?

Ellers så tror jeg du får svært ved at finde noget med mindre end 4-5
porte, men dem får man jo også nærmest kastet i nakken.

--
Jacob - www.bunk.cc
I have become me without my consent.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 11-06-02 18:09

"Stig Nørgaard Jepsen" <stigen@mail.dk> skrev....

> Jeg har brug for noget der ligner en 2 ports switch eller
> lignende.

Det er forhåbentlig en 3 ports du har behov for(f.eks. 2 maskiner og
en ADSL router), for ellers kan et krydset kabel vel gøre det.

> Findes sådan noget til en forholdsvis billig penge?

4-5 ports Switche er meget billige(ca. 300,- kr. kan gøre det), men
skal det være billigere, så er der et bugnende marked af små brugte
Hubs, fordi mange netop skifter til switche for tiden. Sådan en burde
kunne fås for 1-200,- kr.

--
Kent Oldhøj - Dansk Overclocking FAQ:
http://oldhoj.dk/overclockingfaq.htm