Stofa-support !!!!!!!!
Fra : Henrik Kjeldsen

Dato : 11-06-02 16:11

Om det ligefrem rabler for Sofanet skal være usagt, men jeg fik da en meget
mærkelig melding fra dem her i dag.
Mit modem lever i sin egen lille verden.
Når jeg trykker på det berømte "e" på proceslinien kommer der som regel bare
beskeden "leder efter........"
Da det nogle gange hjælper at slukke modemet på "standby" knappen, og lade
modemet være slukket i ca. 10 sek., må jeg jo ligesom bruge denne metode.
Igår låste mit modem så. Standby knappen virkede slet ikke.
Da jeg så tog ledningen ud på bagsiden, og satte den i igen et par gange,
hjalp det.
Nu havde jeg jo et problem, så derfor ringede jeg til sofasupport idag.
Jeg vil naturligvis gerne have byttet et defekt modem og måske havde de en
løsning på problemet. MEEEEN, da sofasupport kom med udtalelsen at jeg havde
lavet en forkert brugerfunktion, kan man ikke bytte mit modem.
Standby knappen er IKKE beregnet til at slukke for sit modem, HELLER IKKE
når man tager på ferie og lign. ØØØhhh hvad er det lige en standbyknap så er
godt for.
Hvad skal jeg sige : F... sofasupport.
Spørgsmålet er bare nu: Hvordan slukker jeg nu for mit fjernsyn på
fjernbetjeningen, uden at min garanti ryger sig en tur ???
Eller hvad med min bil. Må jeg tænde og slukke for lyset ???
Må jeg dreje nøglen i min bil om til "0" når jeg skal slukke for den, eller
skal jeg bare hive alle 4 tændrørsledninger af ???
Jeg er målløs.
Sikke en gang pladdersupport.
Da jeg sagde til supportfætteren at jeg med stor sandsynlighed IKKE vil have
sofanet når jeg flyttet (inden for nær fremtid), var han bare fulstændig
ligeglad.
Ikke noget med at han ønskede at løse mit problem, næææ nej, da han ikke
kunne se noget problem inde hos ham, ja så var der ikke noget problem.

Henrik Kjeldsen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 11-06-02 16:23

"Henrik Kjeldsen" <hkmk@mail.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
IKKE
> når man tager på ferie og lign. ØØØhhh hvad er det lige en standbyknap

Hvad står der i din vejledning?
Hvis der ikke direkte står nogen steder at du skal pille, hvorfor roder
du så med udbyderens udstyr i stedet for at ringe til kundeservice?

> Eller hvad med min bil. Må jeg tænde og slukke for lyset ???

Det er sandsynligvis din egen bil og ikke en udbyders

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Nu med ulødigt content

Fra : Søren Lundfald

Dato : 11-06-02 21:35

> [...]

> Mit modem lever i sin egen lille verden.
> Når jeg trykker på det berømte "e" på proceslinien kommer der som regel

Og derved kan du konstatere at det er modem'et den er gal med??

> Da det nogle gange hjælper at slukke modemet på "standby" knappen, og lade
> modemet være slukket i ca. 10 sek., må jeg jo ligesom bruge denne metode.
> Igår låste mit modem så. Standby knappen virkede slet ikke.

Løses oftest ved:
1. Tage strømkabel af modem
2. "Tappe" på standby knappen
3. Sætte strømkabel på modem og lade det stå og starte op i 20-30 sek.
(modem slukker derefter)
4. Tænd modem på standby knappen

> [...]
havde
> lavet en forkert brugerfunktion, kan man ikke bytte mit modem.

Dit modem kan kun ombyttes hvis det er konstateret defekt af Stofa eller
ifm. opgradering.

> Hvad skal jeg sige : F... sofasupport.

= Flot stofasupport?

> Spørgsmålet er bare nu: Hvordan slukker jeg nu for mit fjernsyn på
> fjernbetjeningen, uden at min garanti ryger sig en tur ???

Spørger din TV forhandler

> Eller hvad med min bil. Må jeg tænde og slukke for lyset ???
> Må jeg dreje nøglen i min bil om til "0" når jeg skal slukke for den,
eller
> skal jeg bare hive alle 4 tændrørsledninger af ???

Spørg din mekaniker eller forhandler

> [...]
have
> sofanet når jeg flyttet (inden for nær fremtid), var han bare fulstændig

Det er da fuldt forståeligt fra din side, at du vil skifte udbyder, hvis du
har mange problemer med StofaNet.
Det er op til dig, men det er ligegyldig viden for en supporter. Hans job er
jo at hjælpe dig med dit problem.

> Ikke noget med at han ønskede at løse mit problem, næææ nej, da han ikke
> kunne se noget problem inde hos ham, ja så var der ikke noget problem.

Igen:....En supporter sidder der jo for at hjælpe kunderne. Hvis problemet
ikke er løst, må du jo ringe til supporten igen. Evt. må du bede om at komme
til at tale med en anden supporter.
Søren Lundfald

At a bus station the bus stops
At the train station the train stops