Temp. m.m.
Fra : Jacob Christiansen

Dato : 11-06-02 15:07

Jeg har lige opgraderet min computer. Kabinet, strømforsyning m.m. bleb ikke
skiftet. Derfor var det lidt af en overraskelse af se om bundkort, CPU m.m.
blev for overophedet. Nedenstående ses måledata efter ca. 1 times brug:
CPU: 56,5 C, 5443 rpm (FAN)
Motherboard: 40 C

Computeren har følgende specifikationer:
AMD 1900+ XP CPU (BOX)
Asus A7A266-E
IBM 120 G HD (DestStar)
256 MB RAM
300W strømforsyning.

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 11-06-02 15:13

> [...]
> CPU: 56,5 C, 5443 rpm (FAN)
> Motherboard: 40 C
>
> Computeren har følgende specifikationer:

Det er vel ret udemærket. Min TB på 800 MHz ligger ca. på 54 C med en
motherboard temp på ca. 23 C.

Fra : Andrew

Dato : 11-06-02 21:00

Mb temp her er 33 grader og cpu temp 39 ved idle og 44 ved FL.

,