søger et forum
Fra : Broxgaard

Dato : 11-06-02 13:44

Hej søger et forum i php/mysql og dem jeg har funde virke ikke..

er der en som kan hen vise til et godt stede at funde sådan noget...
jeg har prøve det på hotscripts.com , script.dk og på phpuniverset.dk

//Broxaard

Fra : Kim Schulz

Dato : 11-06-02 13:48

On Tue, 11 Jun 2002 14:43:52 +0200
"Broxgaard" <broxgaard@yahoo.dk> wrote:
> Hej søger et forum i php/mysql og dem jeg har funde virke ikke..
>
> er der en som kan hen vise til et godt stede at funde sådan noget...
> jeg har prøve det på hotscripts.com , script.dk og på phpuniverset.dk

et af de bedste implementationer jeg har set er phorum eller php jabb.
Begge har dog lidt af en del mindre sikkerhedsfejl på det sidste.

--
Kim Schulz - Freelance Development | Stability itself is nothing
www.schulz.dk - En nørds bekendelser | else than a more sluggish

Fra : DUdsen

Dato : 11-06-02 14:37

Broxgaard wrote:

> Hej søger et forum i php/mysql og dem jeg har funde virke
> ikke..

Der skal ofte en smule konfguration til at få dem til at virke

> er der en som kan hen vise til et godt stede at funde sådan
> noget... jeg har prøve det på hotscripts.com , script.dk og på
> phpuniverset.dk

Kig på http://www.webcafe.dk her er en tutorial til at lave en
meget simpelt forum.

--
Daniel Udsen <dudsen@gjk.dk>
Køer er gudommlige www.koen.dk

Fra : Broxgaard

Dato : 11-06-02 14:56

jeg kan godt nok ikke findet der inde...

nu har jeg være hele siden igennem uden held
//Broxgaard

Fra : DUdsen

Dato : 11-06-02 16:20

http://www.webcafe.dk/artikler/php/phpmysqlgaestebog/

Fra : Broxgaard

Dato : 11-06-02 16:40

Det er gæstebogen.. det er ikke det jeg skal bruge....
det er et forum (debat) jeg skal bruge

Fra : Sparre

Dato : 11-06-02 14:56

> er der en som kan hen vise til et godt stede at funde sådan noget...
> jeg har prøve det på hotscripts.com , script.dk og på phpuniverset.dk

Hej... www.google.com er din veen !

Men jeg ville vælge phpBB https://sourceforge.net/projects/phpbb/ som jeg
har mange gode erfaringer med

det har næsten ALT !

--
Christian Sparre

Fra : Kim Schulz

Dato : 11-06-02 16:23

On Tue, 11 Jun 2002 17:19:44 +0200
DUdsen <dudsen@gjk.dk> wrote:

> http://www.webcafe.dk/artikler/php/phpmysqlgaestebog/

nu er en gæstebog og et forum langt fra det samme.

--
Kim Schulz - Freelance Development | Research is to see what
www.schulz.dk - En nørds bekendelser | everybody else has seen, and

Fra : DUdsen

Dato : 12-06-02 14:49

Kim Schulz wrote:

> nu er en gæstebog og et forum langt fra det samme.

kode mæssigt lgner de hinanden ok et forum opere med forskellige
emner men det bare et flet mere i daabase-tabellen

Fra : Janus Høi

Dato : 11-06-02 22:37

"Broxgaard" <broxgaard@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hej søger et forum i php/mysql og dem jeg har funde virke ikke..
>
> er der en som kan hen vise til et godt stede at funde sådan noget...
> jeg har prøve det på hotscripts.com , script.dk og på phpuniverset.dk

http://script.dk er et elendigt site. Det er et af de steder der kopierer
helt vildt fra andre. Der er en del af den slags sider, der alle er næsten
identiske. Simpelthen fordi de rager til sig med arme og ben.

Det er som regel de gode professionelle sider de stjæler fra:

http://hotscripts.com
http://netcoders.dk
http://sourceforge.net/

Er du virkelig sikker på du ikke kan finde noget af interesse her:
http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/ ?
--
Janus Høi
Hysterisk Cindy-fanside:

Fra : Broxgaard

Dato : 12-06-02 10:30

jeg har være hele hotscripts.com igennem ude held...

Fra : Lars Petersen

Dato : 11-06-02 23:21

> Hej søger et forum i php/mysql og dem jeg har funde virke ikke..

http://www.vbulletin.com/
http://www.phpbb.com/
http://www.phorum.org/

De tre mest brugte, og sikkert også bedste...

HTH

--
-
Lars