Hvilken RAM bruger min bærbare Toshiba ??
Fra : Morten Simonsen

Dato : 11-06-02 10:28

Hejsa.
Jeg har købt en Toshiba Satlite 1800-314 Bærbar.
Og jeg har gennemsøgt manual, jeg har set på toshibas hjemmeside, og jeg har
forsøgt at ringe til deres support, intet af det hjalp så jeg ved ikke
hvilken type ram den bruger !

Det eneste jeg kan se er at den ligner den lille af de 2 på denne side:

http://www.techworks.com/support/edudimms.html

Men jeg ved ikke om den skal ha' SD RAM, eller SO DIMM, eller hvor mange
pins osv...

Nogle der ved det, eller har forslag til hvor man kan finde ud af det ?

/Morten

Fra : Kirstine Jensen

Dato : 11-06-02 11:27

"Morten Simonsen" <post@simonsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> pins osv...
>
> Nogle der ved det, eller har forslag til hvor man kan finde ud af det ?

Toashiba 1800-314 bruger SO-DIMM RAM... søg eventuelt på nettet

Fra : Morten Simonsen

Dato : 11-06-02 11:46

"Kirstine Jensen" <kirstinesj@orangenet.dk> wrote in message

> Toashiba 1800-314 bruger SO-DIMM RAM... søg eventuelt på nettet

Okay, og det er så 72-pins ?

Fra : Kirstine Jensen

Dato : 11-06-02 12:10

> "Kirstine Jensen" <kirstinesj@orangenet.dk> wrote in message

> Okay, og det er så 72-pins ?

nope...144 pin..3.3 V...

http://users.skynet.be/vdmpeter/p409.html

Scheea

Fra : Karen

Dato : 11-06-02 18:00

On Tue, 11 Jun 2002 11:28:09 +0200, "Morten Simonsen"
<post@simonsen.mail.dk> wrote:

> [...]
>forsøgt at ringe til deres support, intet af det hjalp så jeg ved ikke

Har lige købt
http://www.prc-data.dk/ProduktLinkFrame.asp?produktId=8864646 til
samme maskine og det kører som en drøm.
Langt værre er det at opstøve ram til min Compaq armada 100 s, dertil
er ovennævnte ram for bred :(

--
Karen
http://www.altforsejt.dk