Ørredfiskeri på vestsjælland
Fra : Thomas Holme Larsen

Dato : 11-06-02 08:35

Hej alle.

Er der nogen der ligger inde med viden om gode havørred "spots" på vestsjælland?
Vi skal på ferie på vestsjælland den 17 Juni (helt nøjagtig i Slagelse), og vil derfor gerne ud og "dyppe" stængerne lidt

Vi fisker hovedsaligt med let spin eller flue.

Vi ser meget frem til at høre fra jer.

Med venlig hilsen

Thomas og Kim

Fra : poelse

Dato : 11-06-02 10:50

"Thomas Holme Larsen" skrev d. 11-06-02 08:35 dette indlæg :
> [...]
Slagelse), og vil derfor gerne ud og "dyppe" stængerne lidt

> Vi fisker hovedsaligt med let spin eller flue.

Jeg har hørt der skulle være godt nede ved havnen i Korsør.

Knæk og bræk.

http://www.kandu.dk/

Fra : Anders og Berit

Dato : 11-06-02 14:27

Hej.

Prøv at tjekke dette link skrevet af folk fra Slagelse. De har ramt godt.

http://www.kystfluefiskeren.dk/

Og alle nævnte steder kan selvf. fiskes med spin og hvad du ellers vil.

Mvh
Anders