Camping i Løkken
Fra : Rasmus S

Dato : 10-06-02 21:04

Hej,

Vi er et par gutter der muligvis vil til Løkken i uge 29 og more os lidt.
Hvilken campingplads tæt på byen kan anbefales til os?
Vi er 25 år gamle, så der må godt være en del unge mennesker.

Mvh

Rasmus

Fra : buller

Dato : 13-06-02 07:29

Hejsa...Der er 2 pladser i selve Løkken, men kan ikke lige huske navnene.
Skulle jeg vælge ville det blive Lidt udenfor Løkken, nemlig på Vorup Klit
Camping. Der er ca 5-7 km til byen, men er det eneste sted hvor i må larme
HELE natten. og der er stoppet med unge der kun er der for 3 ting,
nemlig....øl....øøøhhhhh....og hornmusik..:)....god tur...

Fra : Rasmus S

Dato : 13-06-02 17:26

"buller" <ktsdinglepjort@paradis.dk> wrote.

> [...]
> HELE natten. og der er stoppet med unge der kun er der for 3 ting,
> nemlig....øl....øøøhhhhh....og hornmusik..:)....god tur...

Og det er ikke kun unge mennesker på 17 år derude eller hvad?
Ikke så fedt at komme hvis det er en flok teenagere ;)

Mvh

Rasmus

Fra : buller

Dato : 13-06-02 21:09

Der er 1 stor blanding af alle aldre, hvor mange har været faste gæster i
mange år. Taxa,erne kører i rutefart til byen, oxo når i skal hjem. Det
fedeste er nok at den første aften/nat i er der, og får øje på camping
vagten, invitere i ham på 1 pils, og derefter giver ham 1
sixpack...:o.....Derefter tror i at i EJER pladsen dvs i kan tillade jer
næsten alt..:)..Der er oxo mega meget kultur på pladsen.......kan da
næve......babes...babes...babes....monster babes...øøøhh.....nå ja...flere
babes.
Det bedste i kan gøre, er at når i kommer derop starter i med at handle lidt
flydende mad hos brugsen i løkken by, for derefter at checke Josefines og
løkken strand camping ud..( kunne lige huske det...O. ). Vil dog vædde på i
vælger Vorup klit, når i ser reglementet inde i byen..:)...Kenneth...Der har
slæbt mange storme hjem fra byen....