19" skærm hvilken for ca. 2500kr. ?
Fra : Sparre

Dato : 10-06-02 21:09

Jeg har set på følgende

ViewSonic E2 F95 mest pga. dens lave DotPitch (22)
AOC 9KLR

Nogen der har erfaringer med ovenstående, eller andre

pris ca. 2500 kr

Og ja jeg har postet i dk.edb.hardware.skaerm, men der er lisom lidt mere
gang i den gruppe

--
Christian Sparre

Fra : Kasper Hilligsøe

Dato : 10-06-02 21:37

Samtron

Business 96B 19" / 1600x1200 / 0.22dp / 3 Years 1.877 kr.
Professional & Graphics 96P 19" / 1600x1200 / 0.22dp / 3 Years
2.136 kr.

Er ganske udemærket.

Kasper

Fra : Mikkel Gravgaard

Dato : 11-06-02 12:24

Er meget glad for min 19" Samtron 96P, som Kasper Hilligsøe også refererer
til.

Fra : Mikkel Gravgaard

Dato : 11-06-02 13:53

I ørvigt er forskellen på 96P og 96B, at P'eren kan klare højere refresh
rate og vist også højere opløsning.
96P'eren kan klare op til 2048 x 1536 @ 60 Hz og 1600 x 1200 @ 75 Hz. Jeg
kører selv med sidstnævnte.