hent en hjemmeside
Fra : Kim

Dato : 10-06-02 19:07

Hej NG
Jeg er helt ny i Flash, så hvis der er en som ved hvordan man henter en
hjemmeside ind, når sin animation er færdig.

Hvis man har den til at ligge på sin harddisk, kan man så nøjes med at
skrive f.eks \\index.html, eller ???

Hilsen Kim

Fra : itgrafen

Dato : 10-06-02 20:30

"Kim" skrev d. 10-06-02 19:07 dette indlæg :
> [...]
> hjemmeside ind, når sin animation er færdig.
>
> Hvis man har den til at ligge på sin harddisk, kan man så nøjes med at

Hej Kim
jeg forstå ikke helt dit spørgsmål. Vil du udgive din animation som en
netside (.html) eller vil
du læse html ind i din flash animation ?
Hvis det er det første: Gå i File -> Publish settings -> sæt dine
indstillinger til flash afspiller, evt. 5 hvis det er muligt.
sæt så også kryds i html og eventuelt size report. og klik så ->Publish.
Så gemmer Flash din animation som både .swf og .html - du skal udgive
begge to for at kunne se din animation.
kig evt: http://www.macromedia.com/support/flash/getting_started.html
der finder du nogle gode start tutorials.
venlig hilsen
dorthe

http://www.kandu.dk/