GPS Det gule rev
Fra : Thorkil Jensen

Dato : 10-06-02 17:34

Jeg har haft en adresse, hvor Det gule rev blev beskrevet med bundforhold,
fiskeforekomster og GPSpositioner, men nu kan siden ikke findes mere, så er
der nogen, der kender dens evt. nye adresse eller tilsvarende, er jeg meget
interesseret.
Mvh. Thorkil

Fra : Kaj Pedersen

Dato : 12-06-02 11:14

Det skulle vel aldrig være
http://www.kvistholm.dk/

Hilsen Kaj

Fra : Thorkil Jensen

Dato : 16-06-02 21:40

En god side, som også kan bruges.
Den anden side jeg søgte var beskrevet med vanddybde, bundforhold om det
var sand, små eller store sten osv.
Adressen var http://www.danbbs.dk/~mk/gpstorsk.htm men "dur" ikke mere.

mvh. Thorkil Jensen

Fra : Per Bau

Dato : 16-06-02 21:35

> En god side, som også kan bruges.
> Den anden side jeg søgte var beskrevet med vanddybde, bundforhold om det
> [...]

Prøv her http://web.archive.org/web/*/http://www.danbbs.dk/~mk/gpstorsk.htm

/Per