Esbjerg Havn.
Fra : Mads Breddam

Dato : 10-06-02 16:57

Hej...

Er der nogen der ved, om der er noget fornuftigt at fange på Esbjerg Havn??
Hvis der er fisk, er de så for fyldte med Kviksølv eller sådan noget??.

Til de mere stedkendte..... Helt ude i den yderste del af havnen, - ud mod
fiskerimuseet, -er der noget mole-agtigt-noget... en masse sten og en eller
anden store rund ting ude i vandet, - tror det er nogle olieledninger eller
sådan noget. Kunne der ikke være noget derude??? Og i så fald hvad??

Mads Breddam
breddam@jyde.dk
http://www.breddam.subnet.dk

"Jeg bryder mig ikke om fanatisme, - kun når man er forelsket." Kim Larsen,
musiker.