klatretræ
Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 10-06-02 17:13

Hej
Jeg så lige i den nye reklame fra Harald Nyborg at de havde et sødt lille
klatretræ til 59.50 kr. Med en højde på 47 cm. er det nok mest beregnet til
killinger (som jeg ikke har nogen af, øv...)
Vibeke L

Fra : Kim Vestergaard Horn~

Dato : 12-06-02 09:05

Kære Gruppe

Vi har et klatratræ fra Harald Nyborg, og det er for så vidt ganske udmærket.
Men vi syntes at et træ til tre katte var lidt for lidt så derfor købte vi to
tæpperester og fik en gulvtæpperulle med i handlen. Med lim, en lille spånplade
og et lille stykke tømmer lavede vi på en times tid (cirka) et klatretræ som
går fra gulv til loft. Klatretræet står op af hattehylden (kattehylden) som er
blevet kattenes foretrykne tilholdssted hvis vi har gæster de ikke kan lide.
Den samlede pris for et gulv til loft-klatretræ er et sted mellem 60 og 70
kroner.

God arbejdslyst
Kim

Fra : Marie Bech Jensen

Dato : 13-06-02 00:07

> [...]
til
> killinger (som jeg ikke har nogen af, øv...)
Hej
Vores er godt noget dyrere, men kun en brøkdel af prisen hvis vi skulle have
købt den færdig. Og så havde vi for øvrigt sjove timer da vi lavede den +
kattene er vældig glade for den.
I kan jo tage et kig, hvis I har lyst, den er på vores hjemmeside
venlig hilsen
Marie
www.shaggytail.dk