TDC ADSL - flere ord for samme lort.
Fra : \(8700\) Brian Mark ~

Dato : 10-06-02 14:59

Hej derude..

Jeg står over for at skulle bestille ADSL hos TDC - da ingen andre er
representeret herude på bøhlandet.

Som jeg ser det er der:

- TDC bredbånd
- TDC netexpress
- TDC boomtown

Jeg skal ha' en 512k/bit down og min. 256k/bit up. men som jeg ser det, er
det umuligt at sammenligne priserne. Jeg har kun brug for linien - opsætning
og resten ordner jeg selv. Forbindelsen skal bruges til surf. online gaming
og download, evt. ftp - server - kort sagt alt.

Hvad kan I anbefale mig - jeg har købt mig en router -> er det boomtown jeg
skal gå efter (512/512), er det her man får mest for pengene??

--
Mvh / Best Regards

Brian Mark Madsen

Fra : Ivar Madsen

Dato : 10-06-02 20:16

On Mon, 10 Jun 2002 15:59:11 +0200, "\(8700\) Brian Mark Madsen"
<brianm@mobilixnet.dk> wrote:

>Som jeg ser det er der:
>
>- TDC bredbånd
>- TDC netexpress
>- TDC boomtown

Når nu du mener det er noget lort, og du ikke kan få andet end TDC's
så vil jeg forslå at se om du også mener at P@ er noget lort,,,

--
news.milli.dk føre pga. HD problem på min arbejdsmaskine
kun de grupper jeg selv følger mere eller mindre med i.

Fra : \(8700\) Brian Mark ~

Dato : 11-06-02 15:23

Jeg mener ikke konkret TDC adsl er noget lort - men de laver det ikke
overskueligt til menig mand. TDC er dog ikke min bedste ven, det er kort
sagt for dyrt. Det er bl.a. også derfor jeg har skiftet
fastnet/Isdn/internet til orange - det kan betale sig. Desværre er der ikke
andre udbydere i mit område - derfor TDC - eller havde jeg klart valgt
Cybercity/WOL.

--
Mvh / Best Regards

Brian Mark Madsen

Fra : 120100700

Dato : 12-06-02 20:02

Hi Brian
Den dag du kobler op til TDC vil du glæde dig over at du valgte den mest
stabile ADSL opkobling du kan få.

venligst
120100700

Fra : René Jensen

Dato : 12-06-02 21:08

120100700 wrote:
> Den dag du kobler op til TDC vil du glæde dig over at du valgte den mest
> stabile ADSL opkobling du kan få.

Host host, det er skgu' en sandhed med meget store modifikationer. Jeg
vil mene at CyberCity har en mere stabil forbindelse - og ja, jeg er
*IKKE* CyberCity kunde (mere), men gid jeg dog var.

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a upon a time a wise man said to me:
"I consider Windows like I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better"

Fra : 120100700

Dato : 12-06-02 21:46

Tror ikke vi nogensinde bliver enige om dette. Jeg har haft ADSL hos TDC i
godt 3 år, og har i den tid været uden forbindelse i sammenlagt, hvad der
svarer til, måske
1 1/2 dag, - det lyder da ikke voldsomt - vel.

Derfor min glæde over en stabil forbindelse.
120100700

Fra : René Jensen

Dato : 13-06-02 17:15

120100700 wrote:
> Tror ikke vi nogensinde bliver enige om dette.

Enig. Det bliver vi skgu' nok aldrig :)

> Jeg har haft ADSL hos TDC i godt 3 år, og har i den tid været uden
> forbindelse i sammenlagt, hvad der svarer til, måske 1 1/2 dag,
> - det lyder da ikke voldsomt - vel.

Nej egentligt ikke, men jeg har haft en del problemer med min
Bredbåndsforbindelse. Der har været en periode på ca. fire uger, hvor
der konstant var udfald, specielt om aftenen mellem 18.00-00.00, hvor
min forbindelse ligesom mistede tråden i tidsintervaller på 5 min. til
30 min. - det bliver man skgu' lidt irriterret over i længden, og når
man så skriver til kundeservicen, så kan de jo selvf. ikke se at der
skulle være noget galt med min forbindelse, for den virker da på det
tidspunkt de prøver, ganteret ved middagstid, men det er jo sjældent man
bruger sin netforbindelse, imens man er på arbejde.
Anyways, har nu brokket mig et par gange til kundeservice, og det ser
skgu' ud til at de er blevet trætte at høre på mig, så de har fået
sparket et par teknikere i måsen, så de kunne kigge på problemet - og
ja, det ser da også ud til at have hjulpet, for min forbindelse kører da
nogenlunde nu, så nu må vi jo se om det også gør det om en månedstid.

> Derfor min glæde over en stabil forbindelse.

Du er vel bare heldig at være forbundet til en central, hvor der er
mange kunder imod, den central hvor jeg er forbundet, så kan man jo
skide lidt på de kunder ude på bøhlandet ... sådan føler jeg ihvert fald
at man bliver behandlet hos TDC.

Fra : 120100700

Dato : 13-06-02 20:46

[...]
Ok!
Så gir jeg mig også lidt - du har nok ret for i mit tilfælde taler vi
Storkøbenhavn.

mvh
120100700