Svageste led i computeren!!!
Fra : Boje Thosti

Dato : 10-06-02 13:47

Jeg har hørt om en hjemmeside hvor man kan finde det svageste led i
computeren men jeg kan ikke finde den!! Er der nogle der kender den?

Mvh
Boje
boje_thosti@hotmail.com

Fra : Rasmus A. Nielsen.

Dato : 10-06-02 14:05

"Boje Thosti" <ikt@bjergsnaes.dk> skrev:

> Jeg har hørt om en hjemmeside hvor man kan finde det svageste led i
> computeren men jeg kan ikke finde den!! Er der nogle der kender den?

For lige at 'knippe lidt fluer', så vil jeg mene at dit tastatur må
være det svageste led i din comp... et udråbstegn er mere end nok.

--
Rasmus

Fra : Gevaldi

Dato : 10-06-02 14:19

Rasmus A. Nielsen. skrev:

> For lige at 'knippe lidt fluer', så vil jeg mene at dit tastatur må
> være det svageste led i din comp... et udråbstegn er mere end nok.

Nej, det er hans fingre der er fulde af
svage led:)

Fra : Klaus G.

Dato : 10-06-02 18:09

> Nej, det er hans fingre der er fulde af
> svage led:)
Ha! I bliver da også sjovere og sjovere ;)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

klaus_godt@hotmail.com

Fra : Jacob Christiansen

Dato : 10-06-02 15:07

Hvorfor vil du dog det? Det kommer jo helt an på hvad du laver. Sidder du
eksempelvis og spiller et spil, hvor den bruger cd'en, ja så er CD-ROM
drevet det langsomste led. Hvis du blot bruger computeren så er der en god
chance for at det er harddisken. Du kan ikke stille det sådan op.