Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Mere RKI
Fra : AnneDorthe

Dato : 10-06-02 12:00

Jeg kan se, at jeg ikke er den eneste, der har problemer på
pengefronten.

Jeg har en temmelig stor gæld. Når jeg samler alt, er det ca.
200.000,00. Jeg har fast arbejde, forholdsvis god løn og både vil og kan
betale pengene tilbage. MEN jeg kan ikke overskue alle de steder, jeg
skylder og jeg kan ikke låne penge i min bank, fordi jeg er sendt til
incasso af Acceptcard.

Hvad gør jeg? Er der nogen, der kender en bank/pengeinstitut el. lign.,
der vil låne så mange penge ud uden sikkerhed?

AnneDorthe

http://www.kandu.dk/

Fra : PHK

Dato : 10-06-02 15:41

"AnneDorthe" <AnneDorthe.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad gør jeg? Er der nogen, der kender en bank/pengeinstitut el. lign.,
> der vil låne så mange penge ud uden sikkerhed?

Basisbank låner dig til 9,9% uden sikkerhed, maks. 100.000. Men pas på dem,
når først man er bondefanget af dem bliver man udsat for både
renteforhøjelser og gebyrer.

Hvilket resulterede i at jeg flyttede til Jyske Bank. Men de kræver
formentlig en form for sikkerhed for i det mindste nogle af pengene.

--
_
|_|

Fra : hl

Dato : 10-06-02 16:43

> [...]
> pengefronten.
>
> Jeg har en temmelig stor gæld. Når jeg samler alt, er det ca.

Hvordan kan man komme til at samle så meget gæld sammen ?

> [...]
>
> Hvad gør jeg? Er der nogen, der kender en bank/pengeinstitut el. lign.,
> der vil låne så mange penge ud uden sikkerhed?

Det nok umuligt, med den gæld du har samlet sammen. Prøv at se fra bankens
side, du har fast arbejde, god løn men alligevel er du sendt til inkasso.
Der er et eller andet sted filmen knækker.
Har du ikke noget som du kan "sælge ud af" ?

Fra : Jesper KA

Dato : 10-06-02 16:49

AnneDorthe <AnneDorthe.news@kandu.dk> wrote in message

> Hvad gør jeg? Er der nogen, der kender en bank/pengeinstitut el.
> lign., der vil låne så mange penge ud uden sikkerhed?

Du skal først have overblik over hvem der skal have hvad ..
Dertil kan du måske få hjælp af din bank .. tal med dem ..
forklar dem problemet og de vil sikkert gerne hjælpe dig.

Forsøg at lave aftaler med kreditorerne .. få afdrags ordninger
på plads og ignorer ikke deres henvendelser da der bliver
ved med at løbe gebyrer for det ene og det andet på og
disse gebyrer bliver hurtigt til en betragtelig masse penge.

Vil din bank hjælpe dig kan det evt. foregå på den måde
at du kontakter dine kreditorer og spørger dem om de vil
være tilfreds med en kontant betaling .. feks. skylder du
måske 8000 til en kreditor .. spørg om de vil lukke sagen
hvis de får 6000,- til næste første .. siger de ja
kan det være din bank vil låne dig pengene til at betale
dem for .. du får mindsket din gæld .. får styr på hvad du
skylder og det hele er nu samlet et sted.

Regards

Fra : Henning Lund

Dato : 10-06-02 17:47

AnneDorthe skrev:

> Hvad gør jeg? Er der nogen, der kender en bank/pengeinstitut el.
> lign., der vil låne så mange penge ud uden sikkerhed?

Jeg er næsten 100% sikker på at det ikke findes, du skal lave en aftale med
div kreditorer og slippe af med gælden og RKI inden du kan få et lån uden
kautionist.

--
Mvh.
Henning Lund