Stokkemarke, Lolland
Fra : Kurt Kristiansen

Dato : 10-06-02 10:54

Hej!

Jeg skal en tur til Lolland i sommerferien, og vil gerne se om vi kan finde
nogle af slægtens "bopladser".

Det drejer sig om Stokkemarke. Der huserede min kones oldemor og tipoldemor
som Trikotagehandlersker.
Forretningen har været i gang til 1931, da Georgine døde.

Jeg vil gerne om nogen kender huset, og adressen, findes det endnu????

Jeg har lagt et billede i news:dk.binaer.historie

Hilsen

Kurt Kristiansen

kurt.kristiansen@stofanet.dk
http://home1.stofanet.dk/dk/

Fra : Per Nielsen

Dato : 10-06-02 15:02

Hej Kurt
Hvis du ved om forretningen har været igang før 1921 kan du kikke FT. fra
1921 der er matr.nr. med
og så er det jo bare og kikke i den offenlige vurdering.

--
MVH.
Per Nielsen