Køb af modem
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 10-06-02 09:50

Jeg har lovet min kammerat at hjælpe ham med at købe et modem til sin
ny PCer. Hvad skal man egentlig være opmærksom på?

Er der noget godt/skidt man skal kigge efter? Vi regner med at tage en
tur ned i Falkonér Allé i morgen eftermiddag.

Skal man bare gå efter det billigste? Hvor findes det evt? Og hvis
ikke, hvad skal man så gå efter?

Venligst,
Lasse Hedegaard

** - Nu også unlocking af Nokia 3410 og 5210! **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! Skriv for mere info.

Fra : hha

Dato : 10-06-02 10:21

> [...]
> tur ned i Falkonér Allé i morgen eftermiddag.
>
> Skal man bare gå efter det billigste? Hvor findes det evt? Og hvis

Jeg vil anbefale at du IKKE køber INTERNT modem hvis du bruger XP.
jeg har haft en del problemer med 3 forskellige mærker. der findes ikke
rigtige driver til dem , endnu.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 10-06-02 12:26

hha skrev:

>Jeg vil anbefale at du IKKE køber INTERNT modem hvis du bruger XP.
>jeg har haft en del problemer med 3 forskellige mærker. der findes ikke
>rigtige driver til dem , endnu.

Han kører XP, og det bliver helt sikkert et internt. Han vil ikke have
et stående og fylde.

Hvilke fungerer uden problemer med Windows XP?

Fra : Kirstine Jensen

Dato : 10-06-02 12:47

Sandberg har et godt internt modem, som virker upåklageligt under XP...fås
hos ComputerCity til 199,-...fem års garanti...

Scheea

Fra : Kirstine Jensen

Dato : 10-06-02 12:48