Ultraportable - Super mini computer
Fra : Jesper KA

Dato : 10-06-02 09:40

http://www.oqo.com/

Den er fræk .. og skulle komme i handlen 2 halvår 2002 ..

Bare til info.

Regards

Fra : Peter Jensen

Dato : 10-06-02 09:40

"Jesper KA" <news@arning.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.oqo.com/
>
> Den er fræk .. og skulle komme i handlen 2 halvår 2002 ..

Ja den er vældig fræk.
Får gode ord med på vejen rundt omkring - men puha,
med en forventet pris på £700 er det nok desværre
ikke så aktuelt for undertegnede
--
Peter J

Fra : ScooterHead

Dato : 10-06-02 15:01

Ja og frækt at lave en uduelig hjemmeside. :-/

/SH

Fra : Peter Jensen

Dato : 10-06-02 15:23

"ScooterHead" <batteries@ping.dk> skrev i en meddelelse
> Ja og frækt at lave en uduelig hjemmeside. :-/

øh-bøhh, ahva-ba ?
--
Peter J

Fra : jakob

Dato : 10-06-02 19:12

In article <ae2bf7$1b48$1@news.cybercity.dk>, batteries@ping.dk says...
> Ja og frækt at lave en uduelig hjemmeside. :-/

Ja der er meget få brugbare informationer..

Men jeg er ikke så imponeret, det ligner noget der sætter sig mellem en
masse stole. Der skal vel et eksternt tastatur til og hvor smart er den
så.

jeg ville da meget hellere have en klassisk tynd bærbar, og en ultra
kompakt pda.

hygge

jakob

Fra : Jesper KA

Dato : 10-06-02 23:14

jakob <ingen@spam.dk> wrote in message
> Men jeg er ikke så imponeret, det ligner noget der sætter sig mellem
> en masse stole. Der skal vel et eksternt tastatur til og hvor smart
> er den så.

Du tror seriøst de har udviklet den her kompakte håndholdte
computer for så at sælge den med et full size 102 tastatur ..

Den lader vi lige stå for sig selv lidt ..

Fra : jakob

Dato : 11-06-02 21:16

In article <ae38c3$as4$1@sunsite.dk>, news@arning.dk says...
> Den lader vi lige stå for sig selv lidt ..

Ja gør du bare det

Jakob

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 11-06-02 15:40

"jakob" <ingen@spam.dk> skrev i en meddelelse
> jeg ville da meget hellere have en klassisk tynd bærbar, og en ultra
> kompakt pda.

De skriver at de vil lave en laptop-shell hvori man kan putte dimsen og
få ordentlig skærm+tastatur
På den måde har du både din bærbare og din pda i samme enhed

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Nu med ulødigt content

Fra : jakob

Dato : 11-06-02 21:16

In article <3d060bae$0$57939$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
usenet@makr.dk says...
> De skriver at de vil lave en laptop-shell hvori man kan putte dimsen og
> få ordentlig skærm+tastatur
> På den måde har du både din bærbare og din pda i samme enhed

Ok det havde jeg ikke set, men som pda er den alt for klumpet til min
smag.

Jakob

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 11-06-02 22:26

> Ok det havde jeg ikke set, men som pda er den alt for klumpet til min
> smag.

Tjaa, så stor er den heller ikke og alene fordelen ved at have alle sine
data vil jeg mene opvejer størrelsen.
Så hellere flankere den med en SmartPhone. (Fx Joey fra
http://www.carrierdevices.com/ eller noget i den retning mht software)
Men lad os nu se OQO komme et produkt inden vi lader stemningen løbe af
med os.
Umiddelbart vil jeg også hellere se IBM's bud på et lignende produkt:
http://www.research.ibm.com/resources/news/20020206_metapad.shtml

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Nu med ulødigt content

Fra : max

Dato : 10-06-02 09:55

> http://www.oqo.com/
>
> Den er fræk .. og skulle komme i handlen 2 halvår 2002 ..
>
> Bare til info.
>
> Regards

Jamen så venter jeg til 2.halvår, eller på et link der kan oplyse
om produktet uden jeg ska ha fat i brugsanvisningen. Er det bare
mig der mener at ekvillibristisk Flash ikke altid er skøny..
mvh max

Fra : Dr. Ralph

Dato : 10-06-02 23:04

> [...]
>om produktet uden jeg ska ha fat i brugsanvisningen. Er det bare
>mig der mener at ekvillibristisk Flash ikke altid er skøny..

Nej - siden er elendigt lavet og opbygget - og forvirrer ved første
øjekast mere den den informerer.

Jeg gik ind første gang - og troede, at jeg var på et forkert link.

Anden gang MÅTTE jeg videre - og til sidst lykkedes det mig at få
lidt info ud ad siden - men jo, den site sucks.

Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Mail: dr.ralph@removesol.dk