Okuma Hjul
Fra : Sublogic

Dato : 09-06-02 21:56

Hejsa.

Jeg skal til at købe nyt fastspolehjul. Jeg har kigget på Takoma og Epix fra
Okuma.

Hvilket vil I/du anbefale?

Knæk og Bræk

Sub.

Fra : Per Gylling

Dato : 09-06-02 22:13

> Hejsa.
>
> Jeg skal til at købe nyt fastspolehjul. Jeg har kigget på Takoma og Epix fra
> Okuma.
>
> Hvilket vil I/du anbefale?

Hej
Der er formendtlig 2 gode hjul begge to, men prøv evt. også at kigge på de nye hjul fra Tica:

http://andersenfishing.com eller http://wwwgodtgrej.dk

Postet via http://scandicAngler.com

Fra : Per Gylling

Dato : 09-06-02 22:39

Undskyld de rigtige adresser er:

http://www.andersenfishing.com og http://www.godtgrej.dk

Fra : poelse

Dato : 10-06-02 08:21

"Sublogic" skrev d. 09-06-02 21:56 dette indlæg :
> Hejsa.
>
> Jeg skal til at købe nyt fastspolehjul. Jeg har kigget på Takoma og
Epix fra
> Okuma.
>
> Hvilket vil I/du anbefale?
>
> Jeg har brugt Epix-hjulet, og det kører fantastisk godt.
Det vandt vistnok også en pris som årets hjul til prisen sidste år (tror
jeg nok).
Der har også lige været en test af fastspolehjul i fisk og fri, så måske
en tur på biblioteket kan hjælpe.
Knæk og bræk.

http://www.kandu.dk/

Fra : HENNING MIKKELSEN

Dato : 10-06-02 15:31

> [...]
> jeg nok).
> Der har også lige været en test af fastspolehjul i fisk og fri, så måske

En test i Fisk og Fri, kan man efter min mening ikke bruge, til noget som
helst, da deres tester ikke er andet end det rene reklame!
Hilsen
H Mikkelsen

Fra : Sublogic

Dato : 11-06-02 21:40

Tak for info.

Hvor er det billigst at handle fiskegrej på nettet?

Fra : Per Gylling

Dato : 11-06-02 23:24

> Tak for info.
>
> Hvor er det billigst at handle fiskegrej på nettet?

Prøv http://www.andersenfishing.com eller http://www.godtgrej.dk

Venlig hilsen
Per

Postet via http://scandicangler.com

Fra : SEJ

Dato : 14-06-02 21:20

Hej

Okuma hjul er Ok at købe hvis du ikke har fisket før og skal have hjul.
Hvis du ved at du vil fiske mere end denne ene gang og vil have et hjul til
den årlige tur i mange år fremud så køb et ABU 7000, (gerne leverdrag hvis
du har råd)

Okuma bryder sammen før du aner det, det er desværre ikke kvalitet endnu, -
ligeså de andre asisatiske mærker , de holder ikke i norden for mange dele,
de går i stykker. Har et gammelt Daiwa hjul mit føste pirkehjul, før jeg
vidste om jeg ville fiske - Det virker selvfølgelig den dag idag, men når
jeg ser på andre der har deres 15 år gamle ABU pirkehjul idag ærgerer jeg
mig dig over at jeg ikke købte sådant et dengang (dobbelt pris), men hvor er
Daiwa idag !!