OT - RE vs SV
Fra : Claus og Pia Lihme

Dato : 10-02-01 15:18

Hejsa

Forleden dag var der en, som havde problemer med at postprogrammet skrev SV
i steden for RE når man svarer på en mail.. Jeg havde selv problemet, men
fik følgende "fix" som ordner det lynhurtigt !! Undskyld det er lidt off
topic - men det er irriterende, at man ikke får alle mails'ne fra NG !!

http://home.worldonline.dk/~rudist/download/sv_re.zip

Knus fra Pia

--

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Pia : Pia@lihme.com

Look at my cats, quilts and other stuff at:
http://albums.photopoint.com/j/AlbumList?u=404324

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Fra : Ulla

Dato : 11-02-01 10:37

Claus og Pia Lihme <Claus@lihme.com> skrev i en
> [...]
> fik følgende "fix" som ordner det lynhurtigt !! Undskyld det er lidt off
> topic - men det er irriterende, at man ikke får alle mails'ne fra NG !!

Hej Pia

Tusind tak. Nu behøver jeg ikke rette det manuelt mere, dejligt.

--
Med Venlig Hilsen Ulla

"Alt hvad jeg behøver at vide har jeg lært af min kat"
Af: Suzy Becker