fetch webmail
Fra : Palle Jeppesen

Dato : 09-06-02 21:58

hej
er der nogen programmer til linux der kan hente post hos webmails som
iname.com
jeg har fundet noget til hotmail men kan ikke finde andet
til Windows har jeg et program der hedder ePrompter det kan hente hos mange
af de webmails der er stoppet med af vidersende (iname , mail.com Yahoo
osv. )

--
Med venlig hilsen / Best regards
Palle Jeppesen

Fra : DUdsen

Dato : 10-06-02 14:51

Palle Jeppesen wrote:

> [...]
> til Windows har jeg et program der hedder ePrompter det kan
> hente hos mange af de webmails der er stoppet med af vidersende

Er du sikker på det ikke bruger pop3 til det sidst jeg brugte
den slags tjenester kunne man hente via pop3.

--
Daniel Udsen <dudsen@gjk.dk>
Køer er gudommlige www.koen.dk

Fra : Axel Eystein Jensen

Dato : 10-06-02 17:43

Palle Jeppesen wrote:
> er der nogen programmer til linux der kan hente post hos webmails
Jeg mener, at der er et program der hedder gotmail. Det kan i hvert fald
hente hotmail, men jeg ved ikke om det kan hente andet.
--
Mvh.
Axel

Fra : Ole Guldberg Jensen

Dato : 10-06-02 17:50

In article <3D04D72E.D0764742@eystein.dk>, Axel Eystein Jensen wrote:
> Jeg mener, at der er et program der hedder gotmail. Det kan i hvert fald
> hente hotmail, men jeg ved ikke om det kan hente andet.

gotmail findes på freebsd som port /usr/ports/mail/gotmail

> cat /usr/ports/mail/gotmail/pkg-descr
GotMail is a utility to download mail from a Hotmail account
and either save it to disk or forward it using sendmail to
another email address.

WWW: http://www.hawkins.emu.id.au/gotmail/

FYI

/ole_guldberg